8

4.9K 234 117
                                    


sen uyu ben izlerim 🔥🔥

.

..

Peri Kızı: Günaydın aslanım

Aybars Batur: Günaydın

Peri Kızı: Okula ne zaman geliyorsun? Bir an önce o güzel cemalini göreyim

Aybars Batur: LNSŞQMDŞQMDŞQM

Aybars Batur: Geliyorum, iki dakikaya okuldayım

Aybars Batur:Görürsün o zaman güzel cemalimi

Peri Kızı: Ayyyy hadi bekliyorum seni

Aybars'a son mesajı da atıp telefonu elimden bıraktım. Çünkü koskoca bahçede 3-4 kız vardı ve beni hemen öğrenmesini istemezdik değil mi?

Hava soğuktu ama benim için daha güzeldi. Tabii ellerim dışında. Onların soğukta bembeyaz olup ondan sonra kıpkırmızı olması çok kötü bir şey.

Ama soğuk benim için her zaman güzel olmuştur. Kış aylarını yaz aylarınından daha çok severim mesela.

Bahçeye giren Aybars ile gülümsedim. Bahçenin öbür tarafından başlayıp gözleri bahçeyi tararken benim ona baktığımı anlamasın diye hemen elimdeki kitaba baktım.

Tabii ki çaktırmadan da ona bakıyordum. Üzerimdeki kendimden en az 2 beden büyük sweatimi düzeltip çantamı koluma taktım.

Zaten beni kimse fark da etmezdi. İlkokulda benimle arkadaş olmamalarının en büyük sebebi dış görünüşümdü. Beni hep hor görürlerdi ve dalga geçerlerdi. Alışmıştım artık.

Ortaokulda ise 6.sınftan 7.sınıfa kadar zayıflamıştım. İnsanlar benimle arkadaş olmaya başlamışlardı.

Ama sonrasında babamın beni ve annemi terk etmesini öğrenen arkadaşlarım yine benimle dalga geçmişlerdi.

Zaten zamanla daha da yalnızlaşmaya başlamıştım. Uzun zamandır arkadaşım da yoktu.

Sahi ya beni babam bile sevmemişken Aybars'dan neden bunu bekliyordum ki? Bu da bir saçmalık. Ama en azından sevgime sahip çıktım bazılarının aksine.

Ne zaman aktığını bilmediğim gözyaşlarım çenemden süzülüp elime damladığında ağladığımı anladım.

Elim ile gözlerimi silerken bir yandan da yürüyordum. Ne olurdu yani şu sınıfmızı 4.kata koymasaydınız?

Elimle gözlerimi silerken birine çarptım. Tam düşeceğini hissettiğim an belimden tutulmam ile derin bir nefes verdim.

Umarım bir klasik yaşamış olmayayım. İnşallah beni tutan kişi Aybars değildir.

Kapalı olan gözlerimi açtığım an karşımda Aybars vardı. Zaten ben de şans olsa...

Birden kendime gelip kendimi toparladım ve Aybars'dan biraz uzaklaştım. Çünkü bu mesafe kalbime zarardı.

"Özür dilerim önüme bakmıyordum. Sana bir şey oldu mu?" diye sordum. Sesim titremişti ve kekelemiştim.

Kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Neden çattığını anlamadığım için bir an korktum. Allah'ım bu çocuk bana bakınca elim ayağıma dolanıyor.

"Ya ben tekrardan özür dilerim. Kusura bakma." diyip yanından geçecekken kolumdan tutup durdurdu.

"Önemli değil ama sen ağladın mı? Seni tanımıyorum ama iyi misin?" diye sordu. Onun bu inceliğine bir kez daha gözlerim doldu.

"İyiyim. Önemli değil, bir şey olmadı. Teşekkür ederim." dedim.

İnanmadığını belli eden bir bakış attı bana ama sanırım uzatmamak adına "Anladım. Adım Aybars Batur. Seni daha önce hiç görmemiştim, gördüysem de hiç hatırlamıyorum. Adın ne?" diye sordu.

"Adım Alisa Ilgın." dedim. Aşık olduğum çocuğun beni bir kez bile fark etmemiş olması çok koymuştu aslına bakarsanız.

"İsmin değişik ama güzelmiş." dedi. Kafamı sallayıp "Teşekkür ederim. Benim derse yetişmem lazım. İyi dersler." dedim hızlıca.

"Sana da iyi dersler." dedi. Kafamı salladım ve biraz daha yürüyüp sınıfıma vardım.

...

ALİSA ILGINCIĞIMIN ADINI NASIL BULDUNUZ

ay çok tatlı birisi bence 🥹

behlül kaçar. çokça öptüm 💗

PERİ KIZI | TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin