28

3.9K 193 81
                                    

aybarstan alisaya die for you diyelim

...

Kafamı sıraya koyup uyumaya başladım. Bugün okula her zamanki geldiğim saatten daha önce gelmiştim.

Annem işe giderken yürümeye üşenip ben de onunla gelmiştim. Hem de çok fazla uykum vardı.

Gece bir buçuğa kadar okuduğum kitabı bitirmiş sonrasında da başladığım diziyi bitirmiştim.

Gözüm yavaş yavaş kapanırken kendimi iyice uykuya adapte etmiştim. Ne de olsa zil çalınca uyanırım diyerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Ne kadar uyudum bilmiyorum ama bir süre sonra birinin yavaşça bana dokunması ve seslenmesi ile uyandım.

"Uyan bakalım, uyuyan güzel." Aybars'ın sesini duymamla gülümseyip başımı kaldırdım.

Hepsi yine buradaydı. Sanırım bu duruma alışmalıydım. Aslında alışmıştım ve onların varlığı cidden beni mutlu ediyordu.

"Aa, siz mi geldiniz?" saçma sorum üzerine herkes güldü. Sorunun saçmalığını sorduktan sonra fark etmiştim çünkü zaten buradalardı ve benim bunu sormam çok saçmaydı.

"Burada olduğumuza göre gelmiş oluyoruz canım kankitoşkosum." diyip güldü Can.

"Kankitoşkosum ne lan?" diyip Can'ın kafasına vurdu Hakan. Can yüzünü buruşturup cevap verdi.

"Ne vuruyorsun lan? Hem sana ne benim canım istiyor ki söylüyorum." diyip trip atar gibi Hakan'a arkasını döndü ve yanıma oturdu.

"Eee ne yapıyoruz? Zilin çalmasına az kaldı." Berka'ın sorduğu soruya Aybars cevap verdi.

"Burada dururuz zil çalına kadar. Zil çalınca da sınıfa gideriz." Hepimiz kafamızı sallayıp onayladık.

Zil çalana kadar sohbet ettikten sonra zilin çalması ile kendi sınıflarına gittiler. Hocanın gelmesi ile ders başlamıştı.

Ders boyunca sabahki halimden pek eser yoktu ama sanki uykum varmış gibi hissediyordum.

Sınıftan çıkıp Aybarsgilin sınıfının oraya giderken onlar da sınıflarından çıkmış geliyorlardı.

Gülümseyip yanlarına gittim. Ecem ve Can heyecanlı görünüyorlardı, sanki bir şey öğrenmişler ve bunu heyecanla anlatmayı bekliyorlardı.

Beni görünce hızla bir koluma giren Ecem ve diğer koluma giren Can ile şaşkınca onlara baktım.

"Alisa çok büyük dedikodular öğrendik Can'la. Bunları sana da anlatmalıyız." diyen Ecem çok heyecanlı bir şey varmış gibi diyordu.

"Kanka vallahi çok büyük dedikodular çıkmış da haberimiz yokmuş. Sen de duyunca çok şaşıracaksın eminim." dedi Can.

"Kızı bir rahat mı bıraksanız sevgilim. Baksana birden verdiğiniz tepkiye nasıl şaşırdı." dedi Berkay ve güldü.

"Ay olmaz Berkay. Bizi oyalamayın da hemen anlatalım Alisa'ya da." diyen Ecem aceleciydi.

"İyi de ben dedikodu yapmayı da, yapılmasını da sevmem ki." dedim sonunda konuşarak.

"Allah'ım sonunda akıllı bir insana denk geldik ya Rabbim." diyen Hakan ellerini açmış yukarı bakıyordu.

Tepkisine güldüğümde çaktırmadan  Aybars'a baktım. Onun da yüzünde gülümseme vardı ve beni izliyordu sanırım.

"Kızı rahat bırakın Ecem ve Can. Sizin bu tepkilerinize hem alışık değil hem de böyle şeyleri sevmiyormuş." dedi Aybars.

PERİ KIZI | TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin