taa uzak yollardaaann
...
Karnımın daha çok ağrımasıyla öbür tarafıma döndüm. Şu an bu ağrıyı çekmek o kadar zordu ki, anlatamam.
Gerçekten her şeyim benim gibi dengesizdi. Ağrılarım bile öyleydi. Bir ay ağrıdan ne yapacağımı bilmiyordum, diğer ay ağrısız atlatıyordum.
Dedğim gibi dostlarım, her şeyim benim gibi dengesiz.
Çalan telefonumla oflayıp, zar zor uzanarak sehpanın üstünden aldım. Bugün okula gitmemişim çünkü çok fazla ağrım vardı.
Maalesef annem de sabah erken çıkmak zorunda kalmıştı ve gece de nöbeti vardı. Hayat bana başka taraflarıyla gülüyordu kesinlikle.
"Efendim?" diyip karnıma giren ağrı ile dişimi sıktım. Sesim de fazla iyi çıkmamıştı, ne kadar iyi olması için çabalasam da pek iyi çıkaramamıştım.
"Güzelim okula gelmeyecek misin? Endişelendim senin için gelmeyince? Hem senin sesin pek iyi gelmiyor gibi. Bir şey mi oldu?" sesinden endişe akan Aybars ile karnım ağrısa da gülümsedim.
"Bugün okula gelmeyeceğim." dedim sadece.
"Bir şey mi oldu? Neden gelmeyeceksin? Sesin zaten kötü geliyor. Hasta falan mı oldun?"
"Aslında evet, yani karnım ağrıyor. Anladın işte sen." diye geveledim. Ne kadar utanmamaya çalışsam da, annem dışında birisi ile bu konularda konuşmak beni utandırıyordu.
"Ha, anladım, şu şey. Gelmemi ister misin yanına?"
"Hayır hayır. Benim için devamsızlık yapma şimdi. Ben idare ediyorum kendimi."
"Tamam sen bilirsin ama ayaklarını sıcak tut. Çok kötü olursan haber ver ama tamam mı? Aklım sende kalır."
"Bir şey olursa haber veririm ben sana. Aklın bende kalmasın." görmese de gülümsedim.
"Tamam kendine çok dikkat et güzelim. Derse giriyorum ben şimdi."
"İyi dersler sana. Sen de kendine çok dikkat et." en sonunda telefonu kapattığımızda ayağa kalktım yavaşça.
Bir tanesi ayağımda, bir tanesi karnımda duran sıcak su torbalarının sularını yenileyip tekrar koltuğa oturdum.
Yapacak bir şeyim yoktu. O yüzden uzanıp sehpanın üzerinde duran kitabımı alıp okumaya başladım.
Bir süre kitap okuduktan sonra kitabı bıraktım. Televizyondan bir film açıp izlemeye başladığımda, ağrılarıma sıcak su torbasının iyi geldiğini anlamıştım.
Filmi izlerken telefonuma gelen bildirim ile telefonumu elime aldım. Can sanırım bir mesaj grubu kurmuştu.
Grubun ismine baktığımda bu çocuğun şaklabanlıklarına gülmeden edemedim.
MÜKEMMEL CAN VE DİĞERLERİ
Can: Evet mükemmel ben ve diğerleri, bundan sonra bu ortak grubu kullanıyoruz.
Berkay: Can bu grubun adı niye böyle kardeşim?
Can: Çünkü ben mükemmelim ve siz de diğerleri oluyorsunuz.
En Büyük Şansım ❤️: Süzme salaksın kardeşim.
Can: Sağ ol cınım, sağ ol.
Ecem: Saçma ve komik bir grup ismimiz var skdnwlsmqlswmdm
Hakan: Saçmalık akıyor grup isminden.
Can: Sus be sen, konuşma.
Siz: Bence grup ismi böyle kalsın, sonuçta komik ve sempatik duruyor nslsmwşsqöslwm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZI | TEXTİNG
Teen Fiction0544*******: Selam canım ben amcanım 0544*******: Ay dur böyle olmadı 0544*******: Neyse, hiç böyle giriş yapmadığımı düşünelim lütfen Aybars Batur: Kimsin kardeşim 0544*******: Kardeşim deme sevgilim, lazım olur ilerde [04.03.2021] [25.06.2021] 1...