Ep 6

1.1K 134 23
                                    

"အချစ်ကပေးဆပ်ခြင်းတဲ့
ငါကတော့ပိုင်ဆိုင်ချင်တယ် '''

Company ထဲ စဝင်လာကတည်းက ရုံးကလူတွေက မျက်စိဒေါက်ထောင့်ကြည့်နေကြသည်...
တစ်ချို့ကလဲ တိုးတိုးတစ်မျိုး ကျယ်ကျယ် တစ်မျိုး မမလေး အကြောင်းကိုပြောနေကြသည် မမလေးကတော့ ဂရုစိုက်ဟန်မပေါ်ဘူး သူမရုံးခန်းကိုသာ ဦးတည်သွားနေသည် ....

"Mis.Jen???

"ဘယ်သူ...?

"Herry... အခုလုပ်မဲ့ project manager ပါ....ကြိုဆိုပါတယ်ဗျာ....

"အဘိုးဆီက ကြားထားပါတယ်... တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ်...ဒါဆို စကြတော့မလား?

"ဟုတ်ကဲ့ အဆင်သင့်ပါဘဲဗျာ...

ရောက်တာနဲ့အစည်းအဝေးအခန်းထဲ တန်းဝင်သွားတဲ့ Jennကိုကြည့်ပြီး

"ဘာလဲဟာ... ငါကိုဘာမှလဲမပြောသွားဘူး ငါ တံခါးဝမှာရပ်စောင့်နေရမှာလား ?ဟွန်း...

တံခါးဝမှာယောင်လည်လည်လုပ်နေတဲ့ liliကို

"lily...?

"ဟင် မောင်... ဒီမှာဘာလုပ်နေတာလဲ?

"အဲ့တာမောင် မေးရမှာ ဒီမှာဘာလို့ရှိနေတာလဲ?
မောင် တစ်ချိန်လုံး ph ခေါ်နေတာလဲ မကိုင်ဘူး..
မောင့်ကိုဘာလို့ရှောင်နေတာလဲ...လိုက်ခဲ့

"အား...မောင့် လွှတ်... လွှတ်ပါ ဘယ်ကိုခေါ်သွားမို့လဲ? မောင့်..

"li ဘာလို့ အဲ့မိန်းမနဲ့အတူရှိနေရတာလဲ?ဟိုရက်ကcenterမှာဖြစ်ခဲ့တဲ့ ကိစ္စကရော ဘာတွေလဲ??
ကျောင်းကရော ဘာလို့ မလာတာလဲ??

"တောင်းပန်ပါတယ် li မောင့်ကို ကြိုပြောပြထားရမှာကို liရဲ့အခြေအနေကိုမောင့်ကို မသိစေချင်လို့ပါ... လမ်းခွဲကြရအောင်...liဒီလိုပုံစံနဲ့ရှေ့မဆက်ချင်တော့ဘူး li တို့ဘယ်လိုမှမဖြစ်နိုင်တော့ဘူး မောင်....

"ဘယ်သူသဘောနဲ့လဲ?
ဘယ်သူပြောလဲ မဖြစ်နိုင်ဘူးလို့ မောင် လုံးဝ လမ်းမခွဲပေးနိုင်ဘူး liက မောင့်ချစ်သူ အရင်တုန်းကလဲချစ်ခဲ့သလို အခုလဲ ချစ်တယ် li ဘယ်လိုအ​ခြေအနေဘဲ ဖစ်ဖစ် မောင် လက်ခံနိုင်တယ် liကိုမောင်အရမ်းချစ်တယ် ....

The liar And her lover (Jenlisa)Where stories live. Discover now