Lapan 💕

737 46 3
                                    

Author's Pov

"Yang? Sayang? Tae?" Setelah beberapa kali mengetuk pintu dan tidak mendapat sahutan, Jungkook memutuskan untuk masuk ke dalam.

Tombol pintu dipulas perlahan-lahan, tidak mahu mengejutkan orang tersayangnya di dalam.

Kelihatan susuk badan Taehyung yang membelakangi Jungkook di atas katil bewarna putih itu.

Jungkook menghela nafas seketika sebelum berjalan ke arah kekasihnya yang masih merajuk.

Setelah memanjat ke katil, tangannya melilit di pinggang kecil Taehyung sambil mengucup lehernya. Jungkook membetulkan baringannya dan melihat air mata pada pipi mulus Taehyung.

Ibu jari Jungkook mengusap pipi gebu seakan kulit bayi, menghapus mutiara berharga.

"Takmo sedih sedih. Kook tak sanggup tengok awak macam ni. Sayang cakap je nak apa, nanti Kook belikan. Uhm, nak cendol?" Jungkook terkekeh mendapat pukulan manja di tangan yang masih melekat di perutnya itu.

Sekurang kurangnya, dia berhasil membuat Taehyung tersenyum walaupun sekejap.

"Dah, pandang sini." Dengan itu, Jungkook memusingkan badan Taehyung menghadap mukanya yang tegang.

Biasala, dah lama dia tak rasa bahagia macam ni, so kena slow-slow.

"Tak baik cakap dengan umi dengan babah camtu. Diorang kan parents awak, sebesar mana pun diorang buat salah, tapi tanpa dorang sayang saya takde la kat sini." Pujuk Jungkook, membenamkan mukanya di perut lembut Taehyung.

"Sorry." Gumam Taehyung sangat perlahan.

Dia bermain main rambut hitam dan lebat milik Jungkook yang masih menyorokkan muka di perutnya.

"Awak tak salah dengan saya. Jadi, bukan saya yang awak kena minta maaf. Tuh, kat bawah tu, umi babah tu. Mungkin babah terlalu ikut emosi. Tapi ye lah bapak mana tak sayang anak." Kata Jungkook lembut  seolah-olah musik yang merdu beralun di telinga Taehyung.

Taehyung masih mendiamkan diri, terpukul dengan kata kata kekasihnya.

"Dah tak mau pikir pasal tu, lepas ni sayang minta maaf dengan dorang eh." Ujar Jungkook.

"Kenapa mesti lepas ni? Kenapa tak sekarang?" Usik Taehyung, memandang kepala Jungkook di bawah.

"Sebab saya nak peluk awak dulu."  Kata Jungkook menyebabkan Taehyung terkekeh.

Semuanya berjalan dengan lancar dan tenang, Jungkook yang masih menyembunyikan mukanya, Taehyung yang membelai sayang rambut sang kekasih.

Sehingga Jungkook mendongak ke atas, mempertemukan matanya dengan mata Taehyung.

"Apa?" Tanya Taehyung keliru.

Jungkook tidak menjawab apa apa hanya memandang ke arah yang sedari tadi lagi menangkap perhatiannya.

Ya, badan Taehyung yang berada di bawah tubuh beratnya itu.

Atau lebih tepatnya, dada Taehyung.

Sejak dia mula menjalinkan hubungan badan dengan Taehyung, kedua tonjolan merah itu selalu di dalam kepala otak dia.

Dia mengaku, sejak daripada itu dia berfikir yang bukan bukan tentang kekasihnya itu, so nampak je nerd, skema, pendiam macam tu tapi dia sangat lah gatal kalah ulat bulu.

"Nak." Tanpa sedar perkataan itu terkeluar dari bibir nipis Jungkook.

"Nak apa?"

Taehyung sempat mengerutkan keningnya, sebelum mengikuti anak mata Jungkook.

"Hah?! Tengok apa huh?" Tanya Taehyung dengan nada yang marah tapi comel.

Tangannya menutup bahagian dada ratanya yang menarik perhatian si kekasih.

Jungkook baru sedar yang dia terlepas cakap, tapi setelah melihat reaksi si kekasih munggilnya, yang sangat sangat comel di mata dia, dia nak apa yang dia nak.

"Kejap je, saya janji. Kalau tak nak buat tu pun, bagi la saya ...... uhm tu". Jungkook memberhentikan ayatnya dan menunjuk tangan Taehyung yang masih memutup sesuatu yang sangat menggodanya itu.

"Eeee no Kook. Umi Babah ada kat bawah la." Ujar Taehyung dengan wajah memerah.

'Pakwe aku dah kena sampuk ke? Berani dia minta time kat rumah parent aku, biasanya kalau aku usik dia, dia yang lari dulu. Ni dah kenapa confident sangat. Kalau kat apartment kitorang boleh la, ni? Agak agak la nak mintak pun.' Hati Taehyung berbicara.

"Please, kejap je. Eh? Eh?" Mata Jungkook bersinar menunggu jawapan dari Taehyung.

Taehyung memikir sekeras-kerasnya sebelum mengangguk malu malu kucing.

Eleh nak sangat, tak nak ngaku- A/n

"Janji kejap je. Lepas tu, kita balik okay?" Tanya Taehyung dan mendapat anggukan cepat dari si kekasih yang tengah stim aku yahoo.

Dengan itu, Jungkook menarik tangan Taehyung yang melekat di bahagian dada nya, dan membuka bajunya perlahan-lahan.

Nanti kalau buka laju laju bukan sebab apa, Taehyung sebenarnya suka kasar kasar sikit dengan teman lelaki dia masa diorang tengah hangat bercinta you know yang tu tu ha, so kalau dia keluar bunyi ehem dia macam mana?

Tak ke mati Jungkook kat situ kena bunuh dengan ibu bapa Taehyung.

So tanpa membuat lebih banyak waktu, Jungkook membuka keseluruhan kancing dan terserlah la dia punya erm.

Mata Jungkook bersinar macam bintang bintang ketika malam menjelang, dan lantas mendekatkan bibirnya pada nipple Taehyung yang kiri.

Taehyung bersusah payah untuk menahan desahan laknat dia daripada keluar dari bibir seksi dia tu, melihat Jungkook menyusu (?) dengan rakus.

Dah macam bayi yang sehari tak bagi makan, ha macam tu la rupa si Jungkook sekarang ni.

Mata Jungkook mulai sayu, ingin memasuki ruangan mimpi.

Mulut masih menghisap perlahan-lahan, menyebabkan Taehyung tersenyum, merasai seperti mempunyai bayi besar.

Dia menepuk punggung Jungkook perlahan dan membelai rambutnya dengan penuh kasih sayang sambil mendengung sebuah lagu.

Tak lama kemudian, Jungkook dan Taehyung menutup kedua mata mereka, dan tidur dalam keadaan, Jungkook yang berpindah ke sisi Taehyung  kerana tidak mahu memberi tekanan pada badan Taehyung dengan mulut yang masih melekat di dada Taehyung dan tangannya berada di pinggang kekasihnya.

Kaki saling melilit antara satu sama lain.

~~~~~~~~~~~~

🐻🐰

[C] Cold Boyfriend || 국뷔Where stories live. Discover now