∆ 18+, but not too detailed. Let's respect Ramadhan. You've been warned.
Author's Pov
Bilik yang didominasi warna gelap, kini diduduki oleh dua manusia yang sedang 'bergelut' di katil bersaiz king.
"Ahh koo~"
Rintihan itu akhirnya tidak dapat di tahan dibibirnya menyebabkan dia mendesah.
Siapa lagi kalau bukan Kim Taehyung, lelaki yang dibawah manusia yang lebih besar dan kasar darinya itu.
Bibir Jungkook yang sedari dari tadi lagi tidak terlepas dari leher mulus kekasih kecilnya, menghukum ibu muda itu dan memberinya sedikit 'pelajaran'.
Lepas sepuluh minit bermain di leher terdedah Taehyung, Jungkook menarik bibirnya kembali dan menatapi kekasihnya yang tercungap, menarik nafas.
Dan membuatkan hujung bibir Jungkook tersungging sedikit melihat kelemasan yang berpunca darinya.
"Koo, d-dah la. Ngh~" Desahan Taehyung tersekat-sekat apabila Jungkook sengaja menggesekkan lututnya di area privasi kekasihnya itu.
Baju Taehyung entah terbang kemana lagi, membuat Taehyung merintih nikmat merasai belaian si kekasih yang dahagakan cintanya itu.
Tangan Jungkook mengusap perlahan perut berisi Taehyung, dimana anaknya berada.
Dia menundukkan badannya ke arah perut Taehyung dan mengucup beberapa kali, sebelum bibir tipis Jungkook perlahan-lahan menaiki ke arah dada Taehyung yang sedikit bengkak.
"Dah lama saya bersabar dengan diorang tu, tapi diorang still anggap saya ni tak wujud. Saya tahu la, saya tak hensem macam diorang, tak kaya macam diorang, tak famous macam diorang. Tapi saya ada hati, ada perasan, diorang tak terfikir ke cam mana perasaan laki tu kalau kesayangan diorang kena ganggu dengan laki lain. Diorang kan laki, sepatutnya kena paham." Bebel Jungkook tak henti seperti ibu tua.
"Tapi, taetae kan cintakan koo je. Sumpah, tak de yang lain. Ni, anak ni bukti cinta tae dekat koo." Ujar Taehyung sambil mengarahkan tangan Jungkook mengusap perutnya.
Mata Jungkook akhirnya kembali menjadi tatapan yang lebih lembut ke arah calon ibu kepada anaknya itu.
"Sayang, kook tak salahkan awak. Diorang tu yang tak paham bahasa. Dah la, tak nak cakap pasal tu. Sekarang, it's just you and me." Kata Jungkook dan berakhir dengan senyuman sinis.
Taehyung meneguk air liurnya yang terasa pahit di kerongkongnya, bersedia untuk menyerahkan badannya kepada calon suami yang dikabut hawa nafsu.
'seram juga kalau dia marah, tapi hot nak mati kalau dia jilat pipi dalam dia, kalau macam ni Tae rela dinodai umi' Batin Taehyung berkata.
___________________Ding dong!
Mata Taehyung terbuka perlahan-lahan, menggosok kedua matanya indahnya dengan buku jarinya.
Setelah mencelikkan matanya, Taehyung melihat ke arah sampingnya, Jungkook nya tiada di sebelah.
Dia masih ingat, semalam sebelum mereka tidur, Jungkook memberitahu hasratnya tentang ingin bertemu dengan ayahnya kerana ayahnya ingin membincangkan sesuatu.
Mengambil sehelai baju Jungkook yang digantung di rak almari di dalam bilik itu.
Baju Jungkook kini menjadi kesukaannya, aroma dan bau perfume Jungkook yang semula jadi menyebabkan Taehyung merasa nyaman, dan keadaanya yang kini mengandung membuat dirinya kurang mual.
Keningnya berkerut memikirkan siapakah gerangan yang datang ke rumahnya dinoagi hari ini, tidak mungkin Jungkook kerana dia baru sahaja keluar.
Dengan rasa tertanya tanya Taehyung membuka pintunya perlahan-lahan menampilkan seorang lelaki pendek tersenyum ke arahnya.
"Hai Tae, kau- HAH?! oh my god, Jungkook makan kau ke? Gila la Jungkook, tak tahu la pula seliar tu rupanya dia tu. Nampak je macam tu. Tae, kau memang kena berhati hati dengan jantan lain kalau tak nak kena makan dengan Jungkook kau tu."
Buka je pintu, dah kena bebel. Taehyung yang keliru pada awalnya, akhirnya faham apa yang Jimin cakap.
Siapa je tak terkejut, nampak kawan kau penuh love bites satu badan. Bermula dengan lehernya yang terekspos, tulang selangkanya, dan kedua paha Taehyung yang terdedah.
Tak dilupakan dengan kancing teratasnya dibuka begitu sahaja, menampakkan ruam yang berwarna ungu gelap itu di bahagian dadanya.
"Kau nak masuk ke tak ni? Banyak cakap pula." Ujar Taehyung melipat tangannya di dadanya
"Eh gila tak nak, aku datang jauh jauh ni just untuk balik semula? Memang tak ah." Kata Jimin dan masuk ke dalam apartment Jungkook yang kini menjadi milik Taehyung juga.
"Wahhh, kau duduk sini eh. Boleh tahan selera si Kook tu. Kau selalu ke menginap kat sini?" Tanya Jimin dengan mata meliar.
"Uhm tak juga. Jarang jarang. Ni, apa kes kau datang sini? Macam mana kau tahu tempat ni?" Tanya Taehyung sambil menguap.
"Uhm so Kook text aku, suruh aku jaga kau sebab dia ada kerja. Ye la kau kan ngandung muda, tak selamat duk sengsorang." Ucap Jimin dan mengambil tempat duduknya di sofa yang selesa itu.
"Oh, tak pe la, aku nak basuh muka dulu. Kau buat la macam rumah kau. And kalau kau duduk rumah kau, maksudnya, buatlah air sendiri ye. HEHEHE." Pernyataan Taehyung disertai oleh kekehan.
"Kurang asam punya kawan. Nasib baik pregnant, kalau tak dah lama aku lempar bantal ni. Dah la, jom kita round rumah ini." Kata Jimin kepada dirinya sendiri setelah melihat sahabatnya masuk ke dalam sebuah bilik.
___________________
"Apa ni pa?"
Ruang kerja di sebuah pejabat mewah itu dipenuhi aura gelap dari kedua manusia itu.
"Papa nak kamu ganti papa. Pegang syarikat ni, jadi ceo." Kata Encik Jeon memberikan Jungkook satu fail yang tertutup rapi.
"Hah?! Pa, papa tahu kan kook tak minat la business macam ni." Ucap anak tunggal keluarga Jeon, mengusap mukanya kasar.
"Jungkook kamu sorang je penerus keluarga Jeon. Dah takde orang lain. Takkan la papa nak bagi dekat sepupu kamu tu kalau papa ada anak laki. Be professional kook. Kerja ni bukan semua orang boleh dapat. Think properly before make a decision." Ujar Encik Jeon, bersandar di kerusi yang disandang oleh penjawat yang paling berkuasa di syarikat itu.
Antara alasan Jungkook tidak mahu memegang jawatan ini kerana, dia pernah melihat ayahnya jarang pulang semata kerana mesyuarat sahaja.
Meninggalkan ibunya seorang diri, pulang lewat malam, kepala serabuk.
Dan yang paling penting, dia takut jika dia jarang meluangkan masa bersama Taehyung.
"No, pa. Kook tak nak. Kook baru je habis exam, tak kan dah kena jadi ceo. Kalau ye pun, bagi la masa dua tiga tahun nanti." Ucap Jungkook sedikit tertekan.
Dia bangun dari tempat duduknya tadi yang menghadap ayahnya, kini menghadap pemandangan indah di hadapannya sekarang.
"Habis tu, kamu nak bagi anak kamu makan apa?"
Kepala Jungkook tersentap melihat kearahnya ayahnya itu, tergamam.
~~~~~~~~~~~~~
🐻🐰
YOU ARE READING
[C] Cold Boyfriend || 국뷔
FanfictionLokal AU [Bahasa Melayu] Semuanya bermula dengan pengakuan si lelaki manis yang mengajak sang jejaka yang 'tiada perasaan' untuk menjadi kekasih hatinya. "Umm... macam mana dengan soalan saya haritu? Dah ada jawapan?" Started :- 8/2/21 Ended :- 23/6...