ئــــــەو هەناســـەی دایـــەوە بـــۆ ووتنی ڕستەیەکی ئەستـــەم لەسەر زار .
لەوانەیـــە بۆ تۆ ئاسان بـــێت .بەڵام هەمیشـــە ووتنـــی ڕســـتە یاخـــود وشـــەیەک چەندەها کارەســـات بەدوای خـــۆیدا دەهێـــنێت .
دەبێـــت بەو پەڕی وریـــای و لەئەستۆ گرتنی دوای ووتنی وشـــەکە ئامادەکاریت کـــردبێـــت .جەنگکـــووک چاوەکانی داخســـت و بڕیـــاریدا بـــۆ ووتنی
"ئەمــــــە تایبەتە و بـــۆ ووتن نیـــە !"
زۆر بەسادەی و ڕوخسارێکــــــی سارد ووتی .
لەهـــەمان شـــوێن و هەمان پێ لەپشت ئەوەوە کــــــەسێــــــک هەیە کەدڵــــــی لەخێرالێدانەکە وەســـتاو ،بێ هیـــوایی تەواوی جەستەی داپۆشـــی و ڕووخســـاری بەرگی نیگەرانی دەرخســـت و چاوەکـــانی فرمێســـک تێیاندا کـــۆبوونەوە .هێشـــتا وێنەگرەکــــــان بەردەوامن لەگرتنی وێنەی جەنگــــــکووک و تۆماری دەنگـــی ..
بـــەخێرای چەندان پرسیاری تری لێدەکــــــرا لەکاتێـــکدا جـــەنگکووک دەیویســـت بەناویاندا تێپەڕبـــێت و بـــڕوات.
لەنــــــاکاو گوێی لەپرسیـــارێـــک بوو ،کەتەواوی جەســـتەی هەژانــــــد"بـــەڕێـــز جەنگکووک ،ڕاســـتە تۆ زڕ خوشک و برات هەیە ؟!"
ئەم پرسیـــارە بوویـــە هۆی ئەوەی پێکانی جەنگکــــــووک لەهەنگاونان بۆ پێشـــەوە بوەستن و بیانەوێ بۆ ئاڕاستـــەی پرسیارەکە بــــــڕۆن .بـــەڵام هەرزوو دەنگـــە گڕ و بەرزەکەی تایهـــیۆنگ لەچەند مەترێــــــکەوە هۆشداری دا بەجـــەنگکووک و بـــەخێــــــرای پەلی جـــەنگکووکی گـــرت ،لەکاتێـــکدا جەنگکووک وەک پەیکەرێـــک وەستاوەو و چاوەکانی وەک وایـــە تەنانەت ناش تروکێن .
تایهیـــۆنگ بەئاســــــتەم ئەوی ڕاکێشایە ناو ئۆتۆمبــــــێلەکەوە و بەخێـــرای دەڕۆی .
جەنگکووک هێشــــــتا لەناو مێشـــکیدا دەگەڕا بۆ شیـــکارییەک بۆ ووتەی ئەو پەیامنێرە !لەنـــــــــاو کۆمـــــــــــــــپانیـــا
تایهـــۆنگ لەژووری جـــەنگکووکه و لەپەنجـــەرەی کۆمپانیـــاکەوە سەیری دیمەنـــی ناو شـــار دەکا و دەستـــەکانی لەناو گیرفانیـــەتی .
جــــــەنگکووک دانیشـــتووە لەسەر قەنەفەکـــان و سەری پەنجەکانی لەگەڵ یەک گیرکردوەو قاچەکانی بـــڵاوکردۆتەوە.ناتــــــوانێ ڕاستیـــەکان قبوڵ بـــکات و مێشـــکی ناتوانـــێ ئەو زانیارییە تۆماربـــکات و لەژیاندا بەکاری بــــــخات ."تــــــۆ کەی ئەمەت زانــــــی "
زۆر بەساردی و پەرۆشـــی ووتی .وەک ئەوەی بێ دەسەڵاتێــــــک بێـــت و لەلایـــەن چەندەها کەسەوە فێـــڵی لێکـــراوەو . چیـــتر کەس جێگـــای متمانەی نیــــیــە .
YOU ARE READING
𝐀𝐮𝐭𝐮𝐦𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐘𝐨𝐮 ||پایز لەگەڵ تۆ ✔
Romance"هەندێک کات ژیان لەبڕیارەکان ناچار دەکات ڕێگای داهاتووتەکی تاریک بگرێتە بەر بەڵام کێ دەزانێ چی هەیە لەو ڕێگایەدا گەر تیشکی ڕوناکی ڕێڕەوی خۆی بگۆڕێت و ڕێگای تۆ ڕووناک بکاتەوە ." هەموو مافێکـــی ئەم پەرتوکە دەگەڕێتەوە بۆ خۆم © نووســـەر:میــ...