Chapter15

1.6K 311 230
                                    

ــــــــــــجـــــــــەنگکووکــــــــــــــــــ
لێـــوەکانم دەیـــانویســـت هاواربـــکەن و بڵێـــن مەڕۆ .
پەنجەکان دەکەوتنە جوڵەو دەیانویســـت مەچەکی بگرم و وابـــکەم ئاوڕبداتەوەو لەچاوەکـــانی بـــڕوانم ،بـــەڵام هەستێـــکیش پێی دەوتـــم :
ژیـــانت ســـەخت مەکەوە !.
مـــەگەر بــــــۆچـــی ؟! .

ـــــــــــــــیــــــۆلــــــــــــــــــ

کاتێـــک جانتاکەم لەدەســـتی جەنگکووک وەرگـــرت ،ئاواتی تـــەنها یەک بـــاوەشم خواست !
یـــەک باوەش هێندە قورســـە بۆ ماڵئاواییەکی هەمیسشـــەی ! بـــۆچی دڵم هێـــندە تووندە .بـــۆچی پێم ناڵێـــت مەڕۆ .بـــۆچی ناتوانم هەروەک سپاسێـــک باوەشی پیـــابکەم هێندە بەتوندی کە گوێ لەدەنگی گۆرانی دڵی بـــگرم ! و سەرم لەناو بـــۆن و سنگیدا نوقمی دەریـــای شینی بێ بن بـــکەم .
دەستەکانم بەهەشتـــی جەستەی توند لەباوەش بگرێت .
ئــــــەم ووتانە ئەو پەڕی خۆگێلکردنمــــــە ،
ئاوڕم دایـــەوە پێش ئەوەی بـــڕۆم .سەرم بۆ دانەواند !ئاخر بۆچی دەبێ وەک کەسێکـــی بێگانە ڕێز بنوێـــنم بۆی !؟
چـــی دەبوو ڕێزی پاشای ناو دڵم بۆ بنواندبا !
بەهێـــمنی لەو چاوانەی تێڕامام و پاشان ئەو ووشـــە سەختانەی کەدەمێـــکە ئامادەکاریـــم بۆ کردوە ئەمڕۆ لەسەر زارمـــی دەرپەڕێـــنم
"ســـپاس بـــۆ هەمووشـــتێک ،دڵخۆش بژی"
لەکۆتا وتەمدا زەردەخەنەیەکی بچووکم کرد .
پڕاوپڕ لەخەم لەناخــــــەوە ، هێشـــتا ئەو لێی دەڕوانیـــم .
تاکـــەی ئاوا ساردە لەگەڵـــم ! هێندە کەسێکی نەبووم لای ئـــەو ؟!
بـــۆچی هەندێـــک جار چاوەکانی گەرمن ؟!
بـــۆچی هەندێـــک جاریش ساردییەکەی دڵم لەت دەکا !
چـــاوەڕێی هیـــچ نەبووم لەئەو ئاوڕم دایـــەوە بـــۆ ڕۆیشتن .

کاتێـــک یـــۆل ئاوڕی دایەوە و چەند هەنگاوێ ڕۆیشت بۆ نزیکـــی دەرگای ماڵەکـــەی .
جـــەنگکووک دەستی ڕاستی بردە پێشی خـــۆی و دەنگێکی بچوکـــی دەرکرد ،ویســـتی بیوەستێـــنێت.بەڵام هەر زوو یۆل لەچاوەکانیدا وون بوو و تەنهـــا شت لەوشەوە سارد و کش و ماتە کەمایەوە بۆ جەنگکــــــووک .دەنگی داخرانی دەرگاکە بوو .کەوەک تەزووی کارەبا وابوو بەدڵی جەنگکووکدا هات و بەتوندی دڵی گوشی لەخەمدا .بەجۆرێک هەستی بەبێزاری و لاوازی جەســـتەی کـــرد .
ئیــــــتر دڵتەنگیەک خۆی کردە میـــوانی دڵی جەنگکووک.
کاتێـــک بەزۆر خۆی خستە ناو ئۆتۆمبێـــلەکەو لێیدەخوڕی بەڵام چۆن لێخوڕینێـــک ،تەواوی کاتەکە لەدڵتەنگیدابـــوو خۆیشی نەیدەزانی بـــۆ ؟
ئەبوایە ئێســـتا دڵخۆشبێ ،لەباوکی ڕزگاری بوو لەگەڵ دایکی ئارام ئەژین ئیـــتر ، وە چاکەکەی یـــۆلی دایەوە ؟کەوایە بـــۆ خەمبـــارە .
بـــۆچی هەست ئەکات بەرامبەر ناوی یـــۆل دڵتەنگی دایدەپۆشـــێت !
تەنهــــــا بەدڵتەنگیەکەی خۆیەوە ڕێگای بەڕێکـــرد و زۆر بەلاوازی و پڕ شەکەتەوە خـــۆی بەسەر سیسەمی ژورەکەیدادا بەپشـــتدا و بیری لەیـــۆل دەکردەوە.
هەســـتی بە بێدەنگـــی و چۆڵی ماڵەکەی کرد .
دەنگێـــک لەدڵیەوە پێی ئەڵێ ئەی پیـــاو هەســـتە و هاواربـــکە یا بگری .ناخت هەڵڕێـــژە بەڵام لەهەستەکانت بـــگە بۆ دڵتەنگـــی ؟
هەوڵیـــدا لەگەڵ پێخەفەکەیدا بگونجێـــت هێندەی شەڕ بەو پێخەفەبفرۆشێـــت و ئەم دیو و ئەودیوی لەگەڵ بـــکا بۆ خـــەو.
لەدەرئەنجامدا لەسەر دەم و دەستێکی لەژێر خۆیدا نوشتانەوەو خەوت .

𝐀𝐮𝐭𝐮𝐦𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐘𝐨𝐮 ||پایز لەگەڵ تۆ   ✔Where stories live. Discover now