27

22 2 1
                                    

Chapter 27
Zari

Days have passed since I saw Gin and Syrine with their daughter. I knew I don't have the rights to be broken since I should have expected this already, but it really hurts.

"I should have forgotten him! Why can't I unlove him?!"

I'm here at the bar. The pain was too much for me so I decided to go here to calm myself. I need some alcohol. I was just here alone at my table while drinking.

"Oh, hey! You're here."

Napalingon ako kung saan nanggaling ang boses na iyon. I'm not so drunk so I still have some senses. Nanlaki ang mga mata ko nang makitang si Johan ito. I smiled at him immediately before greeting him with a hug.

"Oh, you're drinking, huh?" napansin nya ang mga inumin na inorder ko rito sa lamesa nang makaupo na sya rito sa table ko.

I nodded while pouring some drinks on a glass. Inabot ko ito sa kanya kaya nagulat sya pero tinanggap nya rin naman kaagad. "Why are you here?"

"I just decided to have a drink since I'm already stressed at work," he said after drinking the shot I gave him.

Kaagad akong napangiti sa sinabi nya. "You don't have any company right now?" tanong ko na kaagad nya namang tinanguan. "Oh, great! You can join me here! I'm alone, afterall."

He chuckled. "I'm already joining you, lady."

We just drink until I became so wasted. Dahil sa kalasingan...hindi ko maiwasan na sabihin sa kanya ang totoong nararamdaman ko ngayon.

"I fucking love him!" I cried while talking at Johan who's now panicking because I'm so wasted right now. "If you only knew how much I cried because of him! If you only knew how much I begged God for me to see him again!"

"Gosh, Zari." napahilot si Johan sa sentido nya. "You're so drunk. Come here, let's get out of here already."

He paid for our drinks which made me mad. Pinapagalitan ko sya tuloy sa ginawa nya. Inalalayan nya lang ako papunta sa parking lot. He called someone before putting me inside of his car.

"Give me your key," saad nya na sinunod ko naman kaagad. "I texted someone to drive your car towards your condo. I'll drive you home kasi masyado ka ng lasing."

I just nodded at him before leaning on my seat. May hinintay lang sya bago na sya nagsimulang magmaneho. I just gave him my condo address. During the trip, I keep on crying and ranting about Gin without mentioning a name.

"Oh, he's the worst." tanging sabi nya lang nang sinabi ko kung gaano kasakit ang naramdaman ko dahil kay Gin.

When we arrived at my condo, he assisted me. He just gave me his number and my key before he leaves. Ako naman ay kaagad natulog na dahil sa kalasingan.

I just woke up when I felt someone pinching me. I grunt because of the pain before looking at the person who's pinching me with my half-closed eyes. It was Suji so I glared at her.

"What?" kaagad na tanong ko. Napahawak ako sa ulo ko pagbangon dahil kaagad itong kumirot. "Ang sakit ng ulo ko."

"Deserve!" kaagad na sabi nya kaya sinamaan ko sya ng tingin. She raised a brow at me. "Pumunta ka sa bar ng mag-isa kagabi?! Hindi mo man lang ako inimbitahan?"

I rolled my eyes at her. "It's supposed to be a 'me time', Suji."

"Really, huh?" inirapan nya rin ako. "Ayaw mo ng 'bff date'?"

"Ayaw," tanging sabi ko kaya pinalo nya kaagad ako ng unan.

We just decided to order some food for us. Wala si Shawn kasi bumalik na sya sa US. Doon kasi sya magtatrabaho. Ayaw syang payagan ng parents nya na dito magtrabaho. Hinayaan lang naman ito ni Suji.

AS1: RISK [✔]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon