Ketrin pov:
Protegla sam se i otvorila oči kad me sunčev zrak blago oslepeo na tren. Belina. I puno njegovog mirisa.
Bože zaljubljujem se u sve njegovo!
''Lave?'' tiho sam ga dozivala. Ustala sam i u spavaćici bosa krenula niz stepenice.
Ušla sam u kuhinju i sipala vodu u čašu. Začula sam neku ciku i vrisku pa sam došla do prozora. Malo sam pomakla zavesu i videla Lava kako se igra sa decom iz komšiluka. Trčali su po našem dvorištu i igrali se jurke. Bila su to dva dečaka i jedna mala devojčica.
''Dobro deco! Ja sam se umorio, jeste li za sokić?'' upitao je pa su zajedno krenuli u kuću.
Otvorila sam prozor i krenula po sok.
''Lepotice, budna si...'' osmehnuo mi se i lagano mi prišao. Zagrlio me i poljubio me pa su deca samo stala kao mali kipovi. Prekrili su oči, a ja sam se nasmejala.
''Zdravo drugari...'' rekla sam i uzela čaše. Sipala sam im sokove dok je Lav stavljao keksiće na tacnicu.
''Izvolite...'' rekao je zabavljeno i spustio tacnu sa keksićima. Oslonio se laktovila na sto dok sam im ja davala čaše.
''Kako se zovete?''
''Ja sam Neda''
''Ja Aleksa''
''A ja sam Filip'' pogledala sam u Lava koji im se smeškao.
''A sad ste fini? Đavoli mali!'' Aleksa i Filip su odvukli Lava napolje da se sa njima juri i igra se loptom, dok sam ja ostala u kući sa malom Nedom.
''Koliko imaš godina?'' upitala sam.
''Imam sedam godina'' rekla je. Kikice su joj bile vezane satenskim mašnicama puder roze boje. Imala je braon kosicu i krupne zelene oči. Roze haljinica joj je dosezala do malo ispod kolena. Imala je crne lakovane cipelice i bele čarapice koje su prelazile malo njene zglobove.
Jela je keksiće i gledala u mene dok sam ja spremala doručak.
''Amm.. hoćeš li još keksića?''
''Da molim lepa gospođice'' bože preslatko.
''Izvoli dušo'' rekla sam i donela joj keksiće.
....
''Ah tako sam se umorio...'' rekao je i krenuo ka meni. Ležala sam na foteljici i čitala knjigu idalje u pidzami.
''Ne planiraš da se obučeš?'' odmahnula sam glavom i pogledala ga ispod trepavica.
Stao je do mene i ruke smestio u dzepove, jednom je krenuo ka meni te je spustio jedan prst na moju golu nogu.Osmehnuo se i nastavio da šara prstom po njoj dok sam se ja ježila.
Zatvorila sam knjigu i spustila je na svoje grudi.''Nemoj to da radiš...'' rekla sam tiho i osmehnula se. Primetila sam da mi se spavaćica skroz svukla pa sam je lagano navukla na svoja kolena.
Namračio se i prevrnuo očima pa sklonio ruku.
''Idemo li u šetnju?'' upitao me najtiše što je mogao. Ustala sam i spustila knjigu na sto. Privukao me u svoje naručje i prošaputao:
''Okej to ne želiš. A šta kažeš na večeru pod zvezdama?''
''Jesi li ti zaista ovako romantičan ili me samo mamiš na brak?''
''Ja umem da budem nepopravljivi romantik kad to želim. A za najlepšu ženu na ovom svetu učiniću bilo šta'' zagledala sam se u njegove oči i u njima ugledala svoj odraz. Svetlucale su se toliko da sam jasno videla boju svoje kose u njima.
Nastaviće se...
YOU ARE READING
Ketrin
RomanceNekada najlepša devojčica stasala je u najlepšu ženu 20. veka. Njena lepota očaraće mnoge, pa čak i princa. Da li će princ naći svoju princezu i da li će ledeno srce mlade Ketrin uspeti da zavoli? Ona je povučeni sanjar koji mašta o nepobedivoj ljub...