0.8

186 18 20
                                    

''Bir saniye'' dedi Daesung gülerek.

''Bunu gerçekten yapacak mıyız?'' gülmekten konuşamayacak kadar kopmuştu ortamdan.

''Bence güzel fikir ama bizim araba kullanmamız yasak'' dedi Seungri bir kaşını kaldırarak. Onun bu cümlesiyle birlikte Sam ve Sonia sadece birbirlerine bakıp sırıtmışlardı.

''Ama benim ehliyetim var ve bana yasak yok'' dedi Sam sırıtarak.  Bununla birlikte Seungri dirseğini kızın omzuna yaslamıştı ama onun bu hareketi G-Dragon'ın gözlerini devirmesine neden olmuştu.

''Reis az örnek al ya, Biası kıza nasıl davranıyor'' dedi Sonia hep birlikte evden çıkarken.

''Lamalı ponçik kalbimi Daesung'ı seçerek kırdıktan sonra mı söylüyorsun bunu? Hain kadın!'' dedi TOP bir drama kraliçesi edasıyla.

''O zaman yarın seninle lama sevmeye gidelim?'' dedi Sonia, TOP'a yaklaşmaya çalışarak.

''Olur, affedildin'' Sonia mutlu bir şekilde TOP'ın koluna girerken Sam'sa Seungri ile kol kola girmiş bir şekilde bahçede, arabaya doğru yürüyorlardı. Bu sırada Daesung kahkahasını saklama gereği bile duymadan G-Dragon'ın yanında belirmişti.

''Kıza sanki onu her öldürebilecekmiş gibi bakmaktan vazgeç, yanlış anlayacak'' dedi.

''Aksine bayağı doğru anlamış olurdu''


*


Pekala şoför koltuğunda Sam oturuyordu, onun yanında TOP vardı ve Sonia, TOP'ın bacağında oturuyordu. Arkada ise Daesung, G-Dragon ve Seungri oturuyordu.

''Kimsiniz?'' dedi evin önünde duran güvenlik görevlisi ama Sam daha ağzını açmadan arkasındaki cam açıldı.

''Biz geldik'' dedi Seungri sırıtarak. Böylece kapıda ki güvenlik sorunu da çözülmüş olmuştu. Büyük demir kapı açılırken Sam derin bir nefes almıştı. Kullandığı araba yaklaşık üç yüz bin dolar olduğu için çok geriliyordu. Ters bir şey olması durumunda hayatının sonuna kadar GD'nin kişisel kölesi olabilirdi çünkü. Köle olmakla ilgili bir problemi yoktu mesela hayatının sonuna kadar Ri'nin kölesi olabilirdi ama GD....

''Beni yönlendirin'' dedi genç kız arabayı içeriye sokarken.

''Abi sendeyiz'' dedi G-Dragon heyecanla.

''Bir kez sağ yapman yeterli'' dedi TOP bir eliyle sıkı sıkı Sonia'nın belinden tutarken.

''Ben arıyorum'' dedi Deasung, Sam direksiyonu sağa doğru kırarken.

''Hyorin umarım kocamız olmaz'' dedi Sonia gülerek.

''Evet, sadece bir dakika için ön balkona çıkabilir misin'' dediği duyuldu Daesung'ın.

''Tamam bekliyorum'' herkes sırıtarak birbirine bakarken bir kaç dakika içinde Taeyang'ın evinde ufak bir hareketlenme olmuştu. Daha sonrasında balkonun kapısı açılmış ve Taeyang dışarı çıkmıştı. Bununla beraber TOP radyoyu son sese getirmişti ve hep beraber söylemeye başlamışlardı.

''Çünkü ben bir *mc*yım!''

Dikkat IQ DüşüklüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin