@seungriseyo; Yine çok mutlu FFFFFFFFFFFF
X; Merak ettiğim tek şey değip değmediği
Y; Mutlu olmana seviniyorum, GD'nin hiç bir şeyi inkar etmemesi çok şeye anlam katıyor.
Z; Ben sadece olayların perde arkasını çok merak ediyorum
''ALLAHIM'' dedi Sonia arabaya binerken. Almanya'ya gelmişlerdi ama Euro üzerinden olduğu için GD çok büyük cimrilik yapıyordu. Kendisi, grup arkadaşları, kızlar, Hyorin ve çocuklar işin içine katıldığında sekiz kişi aynı arabaya sığmaya çalışıyorlardı.
''Bu kadar yemeseydin sığardık'' dedi Daewi ama Sonia sadece gözlerini devirmekle yetinmişti.
''Seungri'nin paylaştığı şeyi gördünüz mü?'' dedi Kira yine ağzını tutamayarak.
''Sussana'' dedi Melody ters ters ama GD sadece derin bir nefes almıştı.
''Canım grup arkadaşım sadece yer etiketi koymuş ve fotoğrafı beş dakika önce paylaşmış'' dedi Kira da ters ters.
''Tamam o zaman navigasyona girelim adresi de gidelim'' dedi Taeyang gözlerini devirerek. Direksiyon başında kendisi vardı çünkü.
''Müller şirket yemeği diyor, holding kutlaması sanırım'' dedi Kira.
''Bizi içeri almazlar o zaman, davetiyeli falandır'' dedi Daesung ama Sam sonunda daldığı düşüncelerinden çıkarak arkadaşına doğru döndü ve telefonu elinden çekerek aldı. Herkes bir an için ona doğru dönse de Sonia sadece gözlerini kapatmıştı.
''Ben hayatta ki şansımızı sikim'' dediğinde bu sefer herkes ona doğru dönmüştü ama Sam sadece derin bir nefes aldı.
''Young-bae oppa, konumu sana gönderiyorum. Davetiyeye gelirsek, halledeceğim'' dedi Sam ve ani hareketle Kira'nın telefonunu ona verdikten sonra kendi telefonunu çıkarttı. Hiç kimse neler olduğunu anlamazken Sonia en yakın arkadaşına dönmüştü ama Sam çoktan telefonu kulağına dayamıştı bile.
''Hallo'' demişti çok kaba bir şekilde.
''Wie gehts?''
*
''Kim bu çocuk?'' dedi GD arabaya yaslanmış bir şekilde Sam'e doğru bakarken.
''Sam'in eski nişanlısı'' dedi Sonia ama Daesung içtiği suyu birden sokağa doğru püskürdü.
''Bizim şansımızı sikeyim gerçekten koskoca Almanya da Sam'in eski nişanlısının şirketinin organizasyonuna mu katılmışlar? Türk yaz dizisine döndü iyice amk'' dedi Melody sinirle ama herkes onun bu denli küfür etmesine şaşırmıştı. Bu sırada Daewi Sam'in geldiğini belli etmek amacıyla onu cimcikledi.
''Şimdi'' dedi Sam herkes kendisine bakarken.
''Bir şeyler öğrendim ve size de söyleyeceğim. Eğer Ji-yong oppa hala içeri girmek isterse gireriz ama 'rezillik çıkartamayız' yani haberiniz olsun. Ancak herkes gittiğinde falan'' dedikten sonra derin bir nefes almıştı genç kız. Kimse tepki vermeyince elindeki James'den aldığı davetiyeyi ji-yong'a doğru uzattığında herkes bir anda o tarafa doğru yönelmişti.
''Benim kucağımda çocuk var ben göremiyorum'' dedi Hyorin sitem edercesine.
''Bir düğün davetiyesi'' dedi Ji-yong derin bir nefes alırken.
''Choi Seung Hyun ve Lee Seung Hyun adına'' dediğinde herkes sessizleşmişti. Onun ne yapacağını, ne diyeceğini bekliyorlardı merakla.
''Rezillik çıkartamayız dedin?'' dedi Ji-yong sadece.
''James bu konu da çok net. İçeri girmenizi sağlarım ama geceye burnunuzu sokamazsınız dedi.''
''Bence içeri girip görebilecekleri bir yerde durmak bile yeterince gerilmelerini ve diken üstünde olmalarını sağlar'' dedi Daewi omuzlarını silkerek.
''Mutluluklarını izlemek gibi olmaz mı?'' dedi Daesung kaşlarını kaldırarak.
''Eminim ki Sam'le olan düğününden atıyorum Melody'i kaçırarak çıksaydın ve daha sonrasında onunla bir düğün yapsaydın ve düğünde bütün arkadaş grubunla beraber Sam'i de görseydin pek mutlu kalamazdın'' dediğinde herkes tekrar sessizleşmişti.
''Tamam'' dedi GD.
''O zaman burada bekleyin beş dakika da davetiye ayarlasın'' dedi Sam ve tekrar kendisini bekleyen uzun, sarışın ve mavi gözlü adama doğru hızlıca yürümeye başladı.
''Bayağı yakışıklıymış, neden ayrıldılar?'' dedi Daesugn nefes alamazken ama Sonia burkukça gülümsemişti kucağında ki kızıyla beraber.
''Aldatma'' dediğinde Daesung sadece gözlerini kapatmıştı. Hala köpek gibi pişmandı çünkü ama kimse bir tepki veremedi çünkü Sam uzaktan eliyle gelin işareti yapıyordu. Ah hayır, bu gece olaylar çok karışacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat IQ Düşüklüğü
FanfictionKwon Ji-Yong Allahım Help grubunu oluşturdu. Kwon J-Yong: Choi Seung Hyun, Dong Young Bae, Kang Daesung ve Lee Seung Hyun kişilerini ekledi.