''Pekala'' dedi T.O.P düğün alanından hatırı sayılır bir mesafede uzaklaştıktan sonra.
''Neler oluyor?'' dediğinde Seungri derin bir nefes almıştı ama o sırada Sonia'nın arabanın radyosuna bağlı olan telefonu çalmaya başlamıştı.
''CAN PARÇAM ARIYOR'' dedi arabanın mekanik sesi. Sonia derin bir nefes alırken Seungri öne doğru eğilmiş ve o telefonu meşgule atmadan cevaplamıştı.
''YİNE NE OLUYOR ANASINI SATAYIM YA?!'' diye haykırdı Sam.
''Ji-yong'a aşık olmadığımı fark ettim'' dedi Seungri oldukça normal bir şeyden bahsediyormuş gibi bir sakinlikle.
''İNANIR MISIN Rİ, O KADAR BELLİ OLUYORDU Kİ BU!'' dedi Sam yine oldukça yüksek volümlü bir ses tonuyla.
''AMA ABİM NE ALAKA?!'' dediğinde Sonia tekrar gözlerini devirmişti.
''Kızım salak mısın sen yoksa salak taklidi mi yapıyorsun? Seung Hyun ilk Seungri'yi açıkça kaçırdığında şaka falan yapmıyorduk. Vazgeçmesinin nedeni Seungri'ye gerçekleri gösterdikten sonra dahi Seungri'nin geri dönmek istemeseydi çünkü Seung Hyun ona çok fazla değer veriyor'' dediğinde Seungri yavaşça yanına doğru dönmüştü ama T.O.P sadece bakışlarını kaçırdı.
''Ama anlaşılan o gün Seungri'de bir şeyleri fark etmiş olacak ki Ji-yong'u herkesin önünde terk etti ve Seung Hyun'la kaçtı işte'' dediğinde ise Sam derin bir nefes almıştı.
''Senin bu adamdan çocuğun var!''
''Yani?!'' dedi Sonia.
''Seviştik bitti aq'' dediğinde Sam de derin bir nefes almıştı.
''Ne bok yiyorsan ye, beni de sakın bir daha arama'' dedi genç kız ve birden telefonu kapattı. Sonia da derin bir nefes aldığı sırada Seungri dikkatlice arka koltuktan ön koltuğa geçmişti.
''Senden bahsetmiyor, benden bahsediyor'' dediğinde Sonia tekrar gözlerini devirmişti.
''Biliyorum'' dediğinde Seungri de gözlerini devirmişti.
Bu Sırada
''İyi mi?'' dedi Taeyang oldukça sessiz bir şekilde.
''Sence hyung?'' dedi Daesung gözlerini devirerek.
''Su ister misin?'' Ji-yong kafasını kaldırıp karşısında ki kadına bakmış ama hayır anlamında kafasını sağa sola sallamıştı.
''Ama sakinleştirici içtiğin için-'' dedi Daewi ama onun lafı da Sam'in ortama geri girmesiyle beraber hava da kalmıştı.
''Konuştun mu?'' dedi Melody oldukça tok bir sesle. Herkes hala büyük bir şok yaşıyordu.
''Yani pek gerek yok sanki konuşmasına'' dedi Kira birden ama herkes ona döndüğünde bunu aslında sadece düşünmek istediği yüz ifadesinden bile belliydi.
''Neden?'' dedi Ji-yong fareninkinden farksız bir ses tonuyla.
''Şey-''
''NEDEN DEDİM!'' diye birden yükseldiği zaman Kira korkuyla telefonunu ona doğru çevirmişti. Telefonunun ekranında Seungri'nin Tonight solosunu arabada ayağa kalkmış bir şekilde bağırarak söylediği bir hikaye vardı ve üzerinde de Freedom yazıyordu. 'Özgürlük' Sorun şuydu ki videoya alan T.O.P'di ve onun bu hareketlerine de gülüyordu, bu ayrıca duyuluyordu sanki nispet yapmak istermiş gibi...
Ji-yong yavaşça Sam'e doğru döndüğünde Sam aşırı gerilmişti.
''Geçen sefer ki gibi bir muhabbet döndü mü hiç?'' dediğinde aslında T.O.P'in gelip Seungri'ye aşığım demesinden bahsediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat IQ Düşüklüğü
FanfictionKwon Ji-Yong Allahım Help grubunu oluşturdu. Kwon J-Yong: Choi Seung Hyun, Dong Young Bae, Kang Daesung ve Lee Seung Hyun kişilerini ekledi.