3.4

70 10 11
                                    

G-Dragon gerçekten aşır tedirgin bir şekilde gelinlikçiden içeri girmişti. Kendisi bir erkekti ve gelinlik deneyip bir de onu alması gerekiyordu. Hep birlikte içeri girdiklerinde aslında mağazada bir kaos ortamı olduğunu fark etmişlerdi.

"Ben sadece gerçekçi konuşuyorum ne var?" demişti kıvırcık uzun saçları olan bir adam.

"Hayır sen sadece şirretlik yapıyorsun Siri." dedi uzun kızıl saçları olan kadının gözleri adeta ateş mavisi olmuştu ve gerçekten sert bir şekilde karşılık vermişti karşısında ki adama. Sinirlendiği her halinden belli oluyordu.

"Çok dar bir model sanmıyorum üzerine olacağını ne var!" dedi yine ilk başta konuşan adam ama kızlarla birlikte sıralı bir şekilde koltuğa oturmuş olan kısa kumral saçlı ve bal rengi gözleri olan adam sinirle oturduğu yerden kalkıp kollarını göğsünde birleştirip küçümser ifadeyle o ilk konuşan uzun saçlı adama bakmıştı.

"Ne var biliyor musun? Sen kendini dünya güzeli falan sanıyorsun, o gelinliğe bacağını bile sokamazsın ama Melisaya camış gibi diyorsun bir kendine bak önce!" demişti kızgınlıkla. Mağaza girmiş olan Sam, Sonia, G-Dragon, Melody ve Kira ise büyümüş gözlerle izliyorlardı olan biten her şeyi.

Kısa saçlı adamın gerçekten bağırması ile beraber ilk başta ''Melisa'ya camış gibi diyen'' adamda gözlerini kocaman açmış ve kendisi de ayağa kalkıp diğer adamın karşısında dikilmişti sinirle.

"HAH BEN Mİ BİR BACAĞIMI BİLE SOKAMAM? BEN İP İNCE DİPÇİK GİBİ ADAMIM BE!"

"HAHAHAH GÜLEYİMDE BOŞA GİTMESİN, SEN Mİ DİPÇİK GİBİ ADAMSIN!?"

"TABİ DE ÖYLEYİM! BENDEKİ İNCELİK GÜZELLİK FİZİK KİMDE VAR BE?"

Kızıl saçlı kadın inanamaz gözlerle ikiliyi izlerken üstünde gelinlikle arkadaşlarının karşısında duran kadının başının ağrımaya başladığının dışarıya bile yansımasıyla birlikte çoktan pes etmiş görünüyordu.

"Şuan iki çirkef mahalle karısını izliyoruz resmen...." başka bir kadın hayretle, neler olduğuna anlam verememezlikle söyleyiverdiğinde yine kızıl saçlı olan kadın bir tepki vererek sadece elini sallamış ardından konuşmuştu.

"Alışırsın güzelim, alışırsın...." derken birden o kısa saçlı olan ve gelinliğin güzel olan adamın yükselen sesiyle dikkatlerini tekrar ikiliye verdiler.

"SENDE O GELİNLİĞİN İÇİNE GİR BENDE SENİNLE RANDEVUYA ÇIKACAĞIM!"

"ÇIKMAYAN ŞEREFSİZ Mİ?"

"ŞEREFSİZ!"

"KORSELERİ GETİRİN!" herkes şaşkınlıkla olup bitenleri izlerken, o uzun saçlı adam, gelinliği deneyen kadın ve kızıl uzun saçlı kadının ortadan kaybolmasıyla kızlarının dördünün de kafası G-Dragon'a doğru dönmüştü. Aslına bakacak olursanız bu kendisi için gerçekten bulunmaz bir fırsattı ancak tabi ki ilk başta bunu naza çekmesi gerekiyordu ki kimse bir şey anlamasın.

''Neden hepiniz bana öyle bakıyorsunuz?'' dediğinde hepsi tek tek sırıtmaya başlamıştı.

''Neden bir gelinlik giymeyesin ki?'' dedi Sam ortaya bombayı bırakarak.

''En azından denemiş olursun?'' dedi Melody'de kaşlarını yukarı aşağıya hareket ettirerek.

''Saçmalamayın isterseniz? Ben erkeğim'' dediğinde kızlar daha bir şey demeden o kısa saçlı ve bal rengi gözlere sahip olan adam tepki vermişti kendisine.

''Yani? Elbise giyince erkekliğiniz mi yok olacak beyefendi?'' dediğinde G-Dragon kızardığını hissediyordu.

''Hayır ama ben dünyaca ünlü bir starım beyefendi''

Dikkat IQ DüşüklüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin