''Selam'' dedi Sam oturduğu kafede, ayağa bile kalkmadan.
''Selam'' dedi G-Dragon da derin bir nefes alıp genç kızın karşısına otururken ama gözünde gece yarısı olmasına rağmen güneş gözlüğü takılıydı.
''Gözlük?''
''Boş ver'' dedi genç adam derin bir nefes alırken. Sam onun gözlerinin kızardığını ve ya şiştiğini tahmin edebiliyordu.
''Gruptan çıkma konusunda-''
''Hepsi şakaydı, aptal birer şakaydılar. Yemin ederim ya'' dedi G-dragon kendini tekrar durduramayarak hıçkırdığında.
''Biliyorum'' dedi genç kadın derin bir nefes alırken. Bir süre izin verdi karşısında ki adamın ağlamasına. O da yanlış anlaşılmıştı sonuçta ve bu yanlış anlaşılma sadece bir grup arkadaşına karşı değildi onun için, o aynı zaman da hayat arkadaşıydı.
''Ne yapacağımı bilmiyorum''
''Çıkmayacak, ikna ettim'' dediğinde G-Dragon kocaman açılmış gözlerini ona doğru çevirmişti. Daha sonrasında derin bir nefes alıp yavaşça gözlüğünü çıkarttığında Sam'in tahmin ettiği gibi gözlerinin içi kıpkırmızı olmuştu.
''Ama'' dediğinde ise yüzü düştü genç adamın çünkü bir cümlede ama varsa, öncesinin hiç bir önemi olmazdı.
''Bir süre rest vermek istiyor''
''Nasıl yani?''
''Bir süre hiç birimizle, seninle ve ya benimle bile konuşmak istemiyor. Sober'ın klibini çekip rest verecek.''
''Ama''
''Oppa'' dedi Sam oldukça ciddi bir şekilde.
''Kafasını toparlaması lazım, hatalı olan sizleriniz''
''Tamam''
*
Lamaları Sevin;
*Kang Samantha kişisi Lee Seung Hyun kişisini bu gruptan çıkarttı*
Daesung;
?
G-Dragon;
Sober klibinden sonra biraz mola verecek Ri
T.O.P;
Ama çıkmıyor değil mi?
Sam;
Sana ne?
Sonia;
Ne oluyor tam olarak?
İkidir onu tersliyorsun?
Sam;
Şu an bu grupta olan her eril varlığa kıl oluyorum?
Kira;
Neden?
Sam;
Çünkü bir insan dokuz yıllık grup arkadaşına -ki bir hazırlık süreci de var :D- zorbalık yapıyorsa iyi biri değildir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat IQ Düşüklüğü
FanfictionKwon Ji-Yong Allahım Help grubunu oluşturdu. Kwon J-Yong: Choi Seung Hyun, Dong Young Bae, Kang Daesung ve Lee Seung Hyun kişilerini ekledi.