2 Ay Sonra
''Hadi, hadi, hadi'' dedi G-Dragon oldukça keskin bir şekilde. Çünkü gerçekten çok gergindi.
''Hyung, bence biz sahne arkasında kalsak daha iyi olabilir gibi, kızların hepsi zaten çok heyecanlı, birde bizi görürlerse daha kötü olmaz mı?'' dedi Daesung açıkça onun bütün sinirine ve gerginliğine rağmen.
''Ama o zaman kim kontrol sağlayacak?''
''Bence birimiz orada dursak yeter ki bence sen ol çünkü senden çekiniyorlar'' dedi Taeyang oldukça ciddi bir şekilde.
''Genelde bizi ciddiye almıyorlar'' dedi T.O.P ve onun bu cümlesiyle herkes gözlerini devirdi.
''Tamam o zaman sadece ben çıkıyorum, lütfen burada ses çıkartmayın. Bir de gerçekten nişanlının kucağıma oturması konusunda emin misin?'' dedi G-Dragon açıkça Daesung'a bakarak ama herkes sırıttı onun bu cümlesiyle.
''Yani direkt kucağına değil de bir dizine falan otursa sanki daha güzel olur?''
''Merak etme'' dedi Sam onun yanağına ufak bir öpücük kondururken. Onun bu hareketiyle Daesung tebessüm etmişti.
''Kızlar size çok güveniyorum'' dedi G-Dragon ve elini ortaya koydu. Onun bu hareketinden sonra ilk önce Sonia, sonra Kira -ki ilk üye olduğu için grubun lideriydi- sonra Sam ve en son da grubun maknaesi olarak son anda gruba dahil olan Melody -kızlar gibi Kore kökenli değildi- ellerini üst üste koymuş ve ve bağırmışlardı. ''Sweety Heart''
''Tamam hadi hadi'' G-Dragon ve onları açıkça sahneye doğru kovaladı. Bu grubun pek çok özelliği vardı ve bunlardan en önemlisi içerisinde tek Koreli barındırıyor olmasıydı, bu yüzden G-Dragon ekstra gergindi. Yine de çıkış yaptıkları şarkılar ve devamında çıkarttıkları single gerçekten güzel geri dönüşler getirmişti. Kendisi sahne önünde ki küçük koltuklara doğru ilerlerken kızlar da sahne arkasında son kontrolleri yapıyorlardı ama ışıklar kapandığı an Sam usul usul kendisine doğru yaklaşmaya başlamıştı bile zaten.
Melody;
Aşığım, aşkla kör oldum bebeğim.
Pantolon olmadan yalnızca beyaz bir tişörtle bebeğim.
İnsan mısın, yoksa melek mi? İsa aşkına, bebeğim.
Göz kamaştırıyorsun, bebeğim.
Güneş gözlüğüne ihtiyacım var bebeğim.
Aklımı kaybettim, tutuldum sana.
Kanım tek bir yere akıyor yine,
Tehlikelisin, çok tehlikelisin bebeğim.
Kurtar beni, polisi ara bebeğim.
Kira;
Bebeğim, şimdi olduğu gibi güzel kalır mısın?
Zaman geçse bile kalbim hızlanabilsin.
Bebeğim, sen solup gitme benim gibi bencil birisi için
O görüntünle, sen olduğun gibi kalmalısın.
Sonia;
Ceylan gibi güzel gözlerin var prensesim,
Bana bakıp gülüyorsun, çok güzelsin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat IQ Düşüklüğü
FanfictionKwon Ji-Yong Allahım Help grubunu oluşturdu. Kwon J-Yong: Choi Seung Hyun, Dong Young Bae, Kang Daesung ve Lee Seung Hyun kişilerini ekledi.