5.1

53 7 15
                                    

Daewi Sam'e, Sam Daewi'ye bakıyordu ama Sam biliyordu ki her an kavga çıkabilirdi. 

''Bunu neden yaptın?!'' dedi Daewi bir ayağını yere vururken.

''Beni zorla Daesung'la randevuya çıkarttı ya bana ne!''

''Sam'' dedi Ji-yong.

''Senin kocan olmama ramak kaldı bak'' şöyle ki New York'ta metroyla gezmeye karar vermişlerdi, maskeleri ile yüzlerini gizlemeyi planlayarak. Bu başta mantıklıydı aslında ama Seungri'nin bir an için nerede olduklarına bakmak amacıyla ayağa kalkmasıyla beraber, Sam'in bir anda yanında oturan T.O.P'i o tarafa doğru ittirmesi bir olmuştu. T.O.P daha ne olduğunu anlayamadan Seungri geri yerine oturduğunda ise teknik olarak artık metroda ki koltuğa değil T.O.P'in kucağında oturuyordu.

''Bu sadece hoşuma gider yakışıklı, koskoca Kwon Ji-yong'sun yani'' dediğinde Ji-yong daha fazla uğraşmak istemediğine karar vermişti.

''Sam, sus ve odana geri dön'' Sam gözlerini devirdikten sonra Daewi'ye dil çıkartmış ve koşarak kaçmıştı odadan. 


*

Lamaları Sevin;


Seungri;

Namus kirlenmiş gibi hissediyorum


Sam;

Ferihalık yapma ya


Hyorin;

O kim?


Sonia;

Bir dizi karakteri, sevgilisi ona bir de bayıl istersen Feriha dedikten sonra bayılıyordu. Sevgilisi de Feriha kalk bir gören olacak diyordu ama kız cidden bayılıyordu.


Taeyang;

Size o ülkede ne yaşatıyorlar çok merak ediyorum arkadaşlar.


T.O.P;

Fındık toplamaya gitmiştim

Hepiniz geziyordunuz ben fındık topluyordum Samsung'ta


Melody;

Samsun* oppa


Daesung;

Bu yıl da toplayacaksın Hyung,

Hyo-Chan'ın babasının sen olduğunu biliyoruz, Chen falan değil.


T.O.P;

Yoo Sam söz verdi

Toplamayacağım


Sam;

Doğru grupta kimlerle seviştiğini söylerse engel olacağımı söyledim


T.O.P;

Bu detayı vermek zorunda mıydın amk


Sonia;

Dikkat IQ DüşüklüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin