Sonunda düğün günü gelip çattığında herkes gerçekten çok mutlu ve çok heyecanlıydı. Sadece Daesung, Sam dışında hiç kimseyle konuşmuyordu ama o da BTS üyelerinin nikah alanına girmesiyle sona ermişti çünkü Hoseok ve Sam birbirlerini gördükleri gibi birbirlerine doğru koşmuşlar ve sıkı sıkı sarılmışlardı.
''Bu işler böyledir'' demişti T.O.P elinde ki şarap dolu bardağıyla.
''İstediğin kadar sevip değer genelde sonucu bu oluyor, başka birisiyle görüyorsun'' demişti. Daesung ise sadece iç çekmişti, onu kaybetmek kendi hatasıydı çünkü. Daha sonrasında gelen misafirleri karşılamaya devam etmişlerdi. Listede ki herkesin geldiğinden emin olduktan sonra ise Daesung yavaşça Seungri'nin odasına girmişti.
''Liste tamam, herkes burada. Töreni başlatalım mı?'' dediğinde Seungri kravatını düzeltiyordu.
''Eğer Ji-yong'da hazırsa'' dedi Seungri gülümseyerek, içi içine sığmıyordu resmen. Daesung onu kafasıyla onaylayıp çıktıktan Seungri eline telefonunu almıştı.
Seungri;
Her şey hazır değil mi?
Sonia;
Evettttt
Yani şaşkınım hala ama
Seungri;
Bunları konuştuk lütfen
Güzel bir sürpriz olacak.
Sonia;
Sürpriz olacağı kesin
Neyse
Seungri;
Teşekkürler
*
Seungri mihrapta beklerken gülümsüyordu. O kadar heyecanlıydı ki bunu kesinlikle tarih edemiyordu. Ji-yong ona doğru yürürken gülümsemişti, o da en az nişanlısı kadar heyecanlıydı kesinlikle. O yavaşça Seungri'ye doğru yönelirken Sonia yavaşça ayağa kalkmıştı.
''Ne oluyor?'' dedi Sam oldukça sessiz bir şekilde. Bugünün sorunsuz atlatılmasını o kadar çok istiyordu ki genç kız.
''Hyo-chan Nur'un bakıcısı arıyor, önemli bir şey olmadıkça arama demiştim. Baksam iyi olur'' dediğinde Sam pek inanmış gibi görünmüyordu ama derin bir nefes alarak kendisini gülümsemeye zorlamıştı. O gülümseyince Sonia derin bir nefes almış ve yavaşça alandan uzaklaşmıştı.
Ji-yong, Seungri'nin önünde durduğunda derin bir nefes alıp gülümsemişti. Seungri de onu taklit etmişti ama rahip arkalarında belirdiğinde ufakça boğazını temizledi.
''Törene başlamadan önce söylemek istediğim bir iki bir şey var'' dediğinde rahip ve Ji-yong dahil herkes kaşlarını kaldırırken Seungri'nin hala gülümsüyor olması Ji-yong için güzel bir şeyler söyleyeceği düşüncesini oluşturmuştu herkesin kafasında.
''Öncelikle bütün iş arkadaşlarımıza, dostlarımıza ve ailelerimize ve misafirlerimizin tamamına çok teşekkür etmek istiyorum '' dediğinde ise herkes hafifçe alkışlamıştı onu ama neden bunu törenin sonrasına bırakmıyordu, buna pek anlam veremiyorlardı.
''Sanırım tanıştığımızdan bu yana her zaman onun en büyük hayranı oldum ki sanırım hala da öyleyim'' deyip Ji-yong'a baktığında Ji-yong utanarak, her zaman yaptığı gibi işaret parmağını dudağına götürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat IQ Düşüklüğü
FanfictionKwon Ji-Yong Allahım Help grubunu oluşturdu. Kwon J-Yong: Choi Seung Hyun, Dong Young Bae, Kang Daesung ve Lee Seung Hyun kişilerini ekledi.