1 Ay Sonra
Sonia ve T.O.P kapının neredeyse tekmelenerek çalınması ile birlikte alelacele kalkıp kapıya doğru yönelmişlerdi.
''Acaba Seungri, GD ile sevgili olduğunu unuttu da başka birine mi asıldı?'' dedi T.O.P gülerek lamalı saten sabahlığını giyerken.
''Bilmiyorum, içim bir huzursuzdu dün geceden beri'' dedi Sonia da tam tersi renklere sahip lamalı sabahlığını giyerken. Daha sonrasında kapıyı açtıkları zaman çok şaşırmışlardı çünkü Sam kıpkırmızı olmuş bir şekilde hemen içeri girmişti. Daesung da onun peşinden içeri girerken o da en az T.O.P kadar şaşkın duruyordu ama Sam, Sonia'nın omuzlarından tutarak onu sarsmaya başlamıştı ve bilmedikleri bir dilde bir şeyler söylemeye başlamışlardı.
''Sonia biz öldük'' dedi genç kız.
''Artık yokuz kızım biz, öldük oğlum bittik lan bittik aqqq'' dediğinde Sonia hafiften kendine gelmişti.
''Ne oluyor ya?'' dediğinde Sam hala sakinleşmemişti. Onlar bir şeyler konuşurken T.O.P yavaşça Daesung'a doğru yaklaşmıştı.
''Neler oluyor?'' dediğinde Daesung sadece bilmiyorum dercesine dudaklarını büzmüştü.
''Telefonu çaldı sabah, kim arada ve ya ne dedi bilmiyorum ama kafayı yemiş gibi oldu'' dediği sırada Sonia da çığlık atmaya başlamıştı.
''NE YAPACAĞIZ BİZ ŞİMDİ???!!!'' dediğinde o da Sam'i sallamaya başlamıştı bile.
*
Lamaları Sevin Grubu
G-Dragon:
Şunu tekrar bir en baştan anlatın ben hiç bir şey anlamadım gerçekten
Sam:
Ağlamakla meşgul olmasaydım sana laf sokardım
T.O.P:
Bu iki geri zekalı evden birbirlerine gittiklerini söyleyerek çıkmışlar.
Sonia:
Sevgilim ayıp oluyor şu an
T.O.P:
KES! SİNİRLİYİM SANA!
Taeyang:
EEEE
T.O.P:
Neyse
Sam'in babası iflah olmaz bir tiktokermış arkadaşlar...
Ri, GD'yi öptüğü zaman Sam'in elinden baget kayması bayağı olay olmuştu hatırlarsınız belki videolar falan havada uçuşmuştu.
Yang Hyun-suk ve Bang Sihyuk ona bateristlik için teklif falan göndermişti.
Seungri:
Evet, o günün her şeyini hatırlıyorum
Daesung:
Sinirli olmasam uğraşırdım...
T.O.P:
Neyse işte bunun o videosunu görmüş babası
Hemen Sonia'nın babasını arıyor bunlar sizde değil mi diyerekten
Sonia'nın babası da yooo sizde değiller mi diyor
Taeyang:
Fena patlamışlar
Daesung:
Neyse işte babaları Kore'ye geliyor
G-Dragon:
Siz neye bu kadar sinirlendiniz onu anlamadım...
Sam zaten teklif aldığı için ondan dolayı geldim Sonia'da beni yalnız bırakmadı diyebilir.
Bir tane de ev kiralarız, orada kalıyorlarmış gibi durur.
Ne var bunda?
Sam:
Sen gerçek bir lidersin
Bunu Bae Bae performansından itibaren biliyordum ama...
Daesung:
Bizim sinirlendiğimiz şey şu
T.O.P:
Sabahın köründe öyle hareket ettiler ki birine bir şey oldu diye aklımız çıktı...
Sonia:
Berati ve Serdal'ı tanımadığınız için şu an bu tepkiyi veriyorsunuz
Ama tanışınca göreceğiz.....
*
''Abi'' dedi GD gözlerine inanamayarak T.O.P'a dönerek.
''Efendim?'' dedi T.O.P gülümseyerek ama GD dayanamayarak onun kafasına vurdu bir tane. Taeyang ise o an gerçekten gülmekten bayılmak üzere gibi duruyordu.
''Ya ne?!'' dedi T.O.P sinirle.
''Türkiye'den Kore'ye sadece iki buçuk ay önce gelmiş iki tane kız, nasıl DÖRT KATLI VE HAVUZLU VİLLA DA YAŞASIN'' dedi Daesung gözlerini devirerek.
''Benim sevgilim daha azında yaşayamaz'' dedi T.O.P ama GD bu sefer elini kendi yüzüne vurdu, neyse ki Seungri gülümseyerek ortama girmişti.
''Bunu tahmin etmiştim, bu yüzden Seoul'de sadece bir artı bir olan, tek koltukla salonun dolacağı bir ev kiraladım hatta kızlar babalarını alıp o eve geçtiler bile'' dediğinde GD gülümseyerek onun boynuna sarılmıştı.
''Aman aman, günün kahramanı maknae'' dedi T.O.P gözlerini devirerek ama onun bu hareketine hepsi gülmüştü.
''Bozulma, bir anda hepimiz gerildik sadece.'' dedi Taeyang ona sarılmaya çalışarak ama T.O.P izin vermemişti.
''Evet ben genelde gamsız olduğum için pek gerilmediğimden daha doğru düşünebildim'' dedi Seungri ama GD onun yanağından öptüğünde sırıtması daha büyümüştü.
''Şaka maka beyler'' dedi Taeyang, Daesung ve T.O.P'ın omzuna aynı anda kollarını atarak.
''Kayınpederlerinizle tanışabilirsiniz ve bu adamlar Türk'' dediğinde ikisi de sadece yutkunmuş ve birbirlerine bakmışlardı.
Ne olur profilimde ki hikayeye bakın :( Çok emek verdim :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat IQ Düşüklüğü
FanfictionKwon Ji-Yong Allahım Help grubunu oluşturdu. Kwon J-Yong: Choi Seung Hyun, Dong Young Bae, Kang Daesung ve Lee Seung Hyun kişilerini ekledi.