3.8

63 9 30
                                    

''Sahneler ayrı ayrı''

''Neden?''

''Çünkü ben yapımcı olarak öyle istiyorum?'' Sam kaşlarını kaldırdığında T.O.P sadece gözlerini devirmişti.

''Bizden nefret ediyorsan neden bunu yapıyorsun?'' dedi bu sefer Taeyang ama Sam sadece omuzlarını silkerek yönetmen koltuğuna oturduğunda T.O.P gözlerini devirmişti. Hem yönetmen hem yapımcı olacak kadar ne zaman vasıflı olmuştu bu?

''Sam'' dedi G-Dragon derin bir nefes alırken.

''Evet beş kişilik bir sahne de olacak klipte, sakin ol'' dedi Sam gözlüğünü gözüne geri takarken.

''Neden bir anda bu kıza ayar olmaya başladım ben?'' dedi Taeyang derin bir nefes alırken. 

''Çünkü ben dahil herkese çok gıcık davranıyor son üç gündür. Sanki sevgilisi olan ben değilmişim gibi'' dediğinde herkes kaşlarını kaldırdı ama konuyu bilen G-Dragon sadece öksürmekle yetindiğinde herkes dikkatini ona çevirmişti. G-Dragon, başlarda Sam ile anlaşamasa bile sonralarda çok yakın olmuştu ve onun neden kendi sevgilisine bu kadar düşkün olduğunu bildiği için karışmıyordu ama anlaşıla Daesung bir şey bilmiyordu.

''Şu klibe odaklanabilir miy-'' ortama Seungri'nin girmesiyle G-Dragon sesini kesmişti ama herkes dönüp ona baktığında Seungri kaşlarını kaldırdı.

''Ne?'' dedi Seungri de kaşlarını kaldırarak.

''Sadece seni özlemişiz'' dedi T.O.P ama Sam bağırdı.

''TopRi momenti için bu anları mı beklediniz puşt herifler!''


*


''Sakin olur musun?!'' dedi G-Dragon eve girdiğinde.

''Olamıyorum!'' dedi Seungri üzerinde ki ceketi yere fırlatırken.

''Ne dediğini duydun değil mi?!''

''Duydum'' dedi G-Dragon derin bir nefes alırken.

''Sana yönelik söylemedi'' dediğinde Seungri gözünden ateş saçarak bakıyordu kendisine.

''Bir kere de benim arkamda dursan ölür müsün?'' dediğinde G-Dragon'ın gözleri büyümüştü ama derin bir nefes aldı.

''Söylediği şeyin ne olduğunu biliyorum, bunu söyleme nedenini de biliyorum. Sadece seni sakinleştirmeye çalışıyorum bende mi delireyim burada ne istiyorsunuz benden?!'' olay aslında şöyle gelişmişti; klipte beşinin de açıklık alanda koştuğu bir sahne vardı ama Seungri'nin ayağı birden takılıp yere düştüğünde tabi ki herkes ona doğru koşmaya başlamıştı ama Seungri iyi olduğunu söyleyerek, ortamda arası iyi olan tek kişi Sam olduğu için ona tutunarak kalkmıştı.

Daha sonrasında ise Daesung kendi nişanlısını bir dakika için yanına çağırmıştı ama söylediği şeyi bütün set çalışanları duymuştu. ''Anlaşılan bayağı yakınlaşmışsınız bu süreçte, üç günde'' dediğinde Sam'den önce Seungri cevap verince olay biraz büyümüştü.

''Sen ne demek istiyorsun?'' demişti Seungri açıkça. Sam, kendi nişanlısının bu kıskançlık krizlerine artık gerçekten alışmıştı ve kafaya takmıyordu, onu sevdiği için bu durumu tolere edebiliyordu ama bir başkasından bunu bekleyemezdi sonuç olarak.

''Neden aramıza giriyorsun?'' demişti Daesung sinirle ama Seungri kaşlarını kaldırmıştı.

''Yaptığın ima beni de ilgilendirdiği için? Hem de nişanlım da yanımdayken?'' daha sonrasında Taeyang ve T.O.P aniden araya girmişlerdi de neyse ki konu uzamamıştı. G-Dragon kendi nişanlısını alıp eve getirirken. T.O.P Sam'i alarak kendi evine geçmiş, Taeyang ise Daesung'ı alarak uzaklaşmıştı.

Dikkat IQ DüşüklüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin