1.5

143 14 57
                                    

Konserde her şey çok güzeldi, ta ki Bang Bang Bang'e kadar. GD kendi solosuna giriş yaptığı zaman bir klasik olarak Seungri'ye yaklaşmaya başlamıştı. Bunları asla planları bir şekilde yapmıyordu ama hayranlardan aldıkları tepkiler genelde çok iyi oluyordu.

''We go hard bulchimbeon bamsae dallyeo chukjibeop
I noraeneun kkokjijeom sinina bulleora sinjeom'' iyice yaklaşarak Seungri'nin dibine girdiği zaman, Ri ilk defa yüzünü buruşturmamış ve ya geri çekilmemişti. Bu GD'nin dikkatini çekmiş olsa da renk vermeden şarkıyı söylemeye devam etmişti.

''Keun bimyeongsorineun maseongui mellodi geomeun dokgiui yeongyeol gori
SaBANG palBANG oBANG gaseo puneun goppi whoo''  ama sonrası herkeste soğuk su etkisi yaratmıştı. Sam bagetini elinden düşürmüş Taeyang şarkıya girememişti. Daesung'ın mikrofonu elinden düşerken koskoca konser alanında çıt çıkmıyordu. Az önce Seungri, G-Dragon'ı öpmüştü ve herkes, tam anlamıyla herkes çok şaşkındı.

Daha sonrasında ortamda duyulan tek ses bir çat sesi olmuştu ve Seungri'nin yanağı sola doğru çevrilmişti. Herkes ikinci bir şok yaşarken Seungri sadece gözlerini kapatmıştı. Bunu yapmaması gerektiğini en başından beri biliyordu aslında ama bir nokta da GD'nin kendisi kaşınıyordu değil mi? Onu açıkça kıskanıyordu, yanaşıyordu ve imalarda bulunuyordu ama tokat atmaktan da çekinmiyordu?

''Evet-'' T.O.P kendisine gelmiş ilk kişi olarak tam ortamı toparlamak için konuşacaktı ki G-Dragon onun lafını böldü.

''Bu sekiz yıl boyunca gördüğün her kadına asıldığın içindi'' dediğinde herkes tekrar şaşırmış bir yüz ifadesiyle onlara doğru dönmüştü. GD daha sonrasında Seungri'nin yakalarından tuttu ve kendisine çekerek bu sefer kendisi öptü onu.

*

''Ulan çok korktum amk'' dedi Sonia kuliste hep beraber otururken.

''Sen bir de bana sor onu'' dedi Ri, şu an gülümsüyordu ama o bir dakika içinde o kadar çok gerilmişti ki nefes almakta hala daha zorlanıyordu. Onun bu cümlesiyle herkes gülerken GD sadece derin bir nefes almıştı, sonunda mutluydu.

''Evetttt'' dedi ama Sonia kafasını Sam'e dönerek.

''Nyongtory gerçek olduğuna göre iddiayı kazandım'' dedi ama Sam oralı bile değildi.

''Alooo''

''Ya bir dur be karı'' dediğinde herkes kaşlarını kaldırarak ona bakmıştı.

''Bir problem mi var?'' dedi Daesung sevimli bir yüz ifadesiyle.

"Şu an bir fan kavgasındayım, bana bulaşmayın" dedi genç kız açıkça kaşlarını çatarak.

"Kesin o çok büyük aşklarını savunuyorsundur. BTS, BTS, BTS!" dedi GD dalga geçer bir eda ile ama Sam gözlerini devirip bakışlarını ona çevirdi.

"Aslına bakarsan, BTS'in gerçekten globalde çok başarılı olduğunu, bunu kimsenin inkar edemeyeceğini ama sizin daha Fantastic Baby'i bile yayınlanmadan önce 2011 yılında MTV AMA' ödülleri aldığınızı söylüyordum" dediğinde GD biraz kızarmıştı.

"Army'sin sanıyordum?" dedi T.O.P bir kaşını kaldırarak ama Sam gülümsedi.

"Bu olaylara objektif bakmama engel olmamalı değil mi?" dediğinde Tae olaya atlamıştı.

"Ortam biraz gerildi mi ne? Hadi benimkini de alıp hep beraber kutlama yapmaya gidelim. Nyongtory kutluyoruz!"

Dikkat IQ DüşüklüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin