2 Gün Sonra
G-Dragon:
Evet şu grupta bir tek lama çalmaktan ifade vermemişliğim kalmıştı sanırım
Artık o da oldu
T.O.P:
Unutma GD
Lamalar bu dünyadaki her şeye değer...
Sonia:
+1
Sam:
BİR DAKİKA
GD
G-Dragon:
Efendim?
Sam:
Kişisel kölen olmamı ister misin?
T.O.P:
nE
Taeyang:
nE
Seungri:
NEEEE
Sonia:
kangdaesung ???
Daesung:
*Elini suratına vuran emoji*
BTS konseri varmış.......
Hazır Kore'de iken gitmek istiyormuş......
T.O.P:
Tamamen boşa para olduğunu düşünsem de
Bu kadar istiyorsa sen bilet alsana
Daesung:
Denedim, kabul etmiyor...
Sam:
*Tamamen boşa para olduğunu düşünsem de* mesajını alıntılayarak:
TOP YEMİN EDERİM BEYAZ LAMA İLE ÇİFTLEŞTİRDİĞİM SİYAH LAMADAN ÇIKAN KAHVERENGİ LAMALAYLA BERABER SİKERİM SENİ O ZAMAN GERÇEKTEN LAMA ANNESİ OLURSUN TRANS BİREY OLANINDAN
Taeyang:
İtiraf etmek gerekirse bayağı yaratıcıydı
Daesung:
Bence de *ağzı şaşkınlıktan açık kalmış emoji*
T.O.P:
YARIN SANA I'M#1ARMY DİYE FOTOĞRAF ATACAĞIM YETER Kİ LAMALARIMI VE LAMALARIMIN NAMUSUNU RAHAT BIRAK MUTANT KADIN
Seungri:
Aslında konser demişken
Aklıma daha güzel bir fikir gelmiş olabilir :)
G-Dragon:
Aynı şeyi düşünüyoruz :))
Sonia:
Konser vermek gibi mi?
*
''Tamam gitar ve bateri çalışını beğenirsem, konserde bizimle birlikte çalarsın. Ücretini de BTS konser bileti olarak alırsın?'' Sam inanamayan gözlerle GD'ye bakarken zamanında onu biaslamış biri olarak onun ne kadar mükemmeliyetçi olduğunu biliyordu.
''Ben kesin öldüm oğlum'' dedi Sonia arkadaşının yanına gelerek.
''Farkında mısın bilmiyorum ama BigBang ile bayağı bayağı arkadaş olduk. Hatta sevgili falan direkt ve koskoca G Dragon sana bizimle birlikte gitar ve bateri çalabilirsin eğer beğenirsem diyor!'' dediğinde Sam gülümsemişti. Kendisi o kadar da koyu bir V.I.P değildi Sonia'nın aksine ama onu çok iyi anlıyordu çünkü kendisi gerçekten çok koyu bir Army'di.
''Sakin kal ki sakin kalayım Sonia, yoksa bu şansı kaybedebilirim. Hem eminim ki G-Dragon abimiz de bu söylediklerini duydu'' dediğinde Sonia kafasını kaldırıp karşısındaki adama bakmıştı.
''Şey'' dedi ama GD sadece gülümsedi ve göz kırparak odadan çıktı. Bu iki aptal kıza çoktan alışmıştı bile aslında.
''Eminim GD buna hayır der, ki bende oyumu hayırdan kullanıyorum. Sahneye neden bir lama maketi çıkartalım tanrı aşkına abi?'' GD duyduğu şeyle beraber gözlerini devirip güldü. T.O.P'ın bir anda neden bu kadar lama takıntılı biri olduğunu anlamıyordu ama konuyu da salmaya karar vermişti.
''Tae doğru söylüyor abi'' diyerek kulise tamamen girdi GD.
''Hepinizden nefret ediyorum, ben Sonia'nın yanına gideceğim. Prova başlayınca çağırırsınız. Beni bekle lamalı aşkım'' T.O.P yine bir drama kraliçesi edasıyla odadan çıkarken Seungri dışındaki herkes ona gülüyordu. Seungri ise konserde yine GD kendisine aşırı yaklaşacağı için geriliyordu. Bu hareket planlı olmuyordu ama oluyordu işte. Kendisini beklediğini bildiği şeyler onu geriyordu çünkü T.O.P bile fark ettiyse herkesin fark etmiş olduğunu düşünüyordu ama bilmediği bir şey daha vardı. GD de aynısı kendisi gibi salaktı ve karşı tarafın duygularını anlamayıp kendi kendine tribe giriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat IQ Düşüklüğü
FanfictionKwon Ji-Yong Allahım Help grubunu oluşturdu. Kwon J-Yong: Choi Seung Hyun, Dong Young Bae, Kang Daesung ve Lee Seung Hyun kişilerini ekledi.