Lamaları Sevin;
G-Dragon;
Sam odama gelsene bir
Sana bir şey danışacağım
Sonia;
Ah mazi
Kim derdi ki GD nefret ettiği Sam'e bir şeyler danışacak :')
G-Dragon;
Yatıp götünü büyütmek yerine onun kadar çalışsaydın sana sorardım
Sonia;
Yani?
Napim?
G-Dragon;
-_-
samanthacarter
Sam;
Geliyorum oppa
*
''Ne düşünüyorsun?'' Sam bir elini çenesine yaslamış ve derin bir nefes almıştı.
''Klip çok iyi''
''Kamera arkası ve belgesele koyacağımız kısımlar?'' Ji-yong genç kıza gülümseyerek bakarken ama genç kız pek memnun değil gibiydi.
''Pek beğenmemiş gibisin?'' dediğinde Sam kendisini gülümsemeye zorlamış ve kafasından ilk geçen şeyi söylemişti.
''Sadece sarhoş olduğunuz çok belli oluyor, o yüzden'' dediğinde Ji-yong başta kaşlarını kaldırmış olsa da daha sonrasında gülümsemişti.
''Biliyorum, o sorun değil'' dediğinde Sam sadece derin bir nefes daha almıştı.
''Abi'' dedi sadece.
''Neden onların tekrar bu kadar yakın olmasına izin veriyorsun?'' Ji-yong hala gülümserken neler olduğuna pek anlam veremiyordu, bu yüzden sadece tek kaşını kaldırdı.
''Anlamadım-''
''Abi'' dedi genç kız.
''Bir ay önce olan şeyler sence gerçekten eşek şakası mıydı? Ben bilmiyorum yani baksana, hepinizin kafası güzelken videoya aldığı Seung Hyun abim olmuş. Ya da küvette birlikte oturduğu, herkes varken kolunun altına girdiği de o olmuş. Mesela uzun eşek oynarken o dikilirken senin atladıktan sonra dudaklarına ufak bir öpücük kondurman detayı çok tatlı ama ayakta duran Seung Hyun abimken ki birbirlerine karşı olan bakışları hiç hoşuma gitmedi. Klibe ve ya kamera arkasına şöyle bir bakınca, hani ben vip ve topri shipper biri olarak bakınca bir sürü moment görüyorum. Nyongtory olarak sadece iki tane sanırım. Birinde otobüstesiniz ve uzaktan vurup sanki onu düşürüyor gibi yapıyorsun diğeri de bu ufak öpücük, bilemedim'' dediğinde Ji-yong sadece derin bir nefes alıp gülümsemişti.
''Sam'' dedi sadece.
''Son olanlardan sonra kalbimin kırılmasından korktuğunu ve bu yüzden extra dikkatli olduğunu biliyorum ve bunun için teşekkür ederim ama inan bana buna gerek yok güzelim. Hem Seungri'ye gerçekten çok güveniyorum hem de Seung Hyun abim benim gerçek abim gibi. NE olursa olsun her zaman yanımda olduğunu göreceğin kişi o, hep grubun ikinci lideri gibi sorumluluk da alıyor-''
''Bak ben vipyim, bunu zaten biliyorum. Sadece üzülmeni istemiyorum o kadar'' Ji-yong sadece gülümsemişti.
*
G-Dragon;
Aşkım
Seungri;
Bebeğim
G-Dragon;
Bu akşam, yemeğe mi çıksak?
New York'u dolaşmış oluruz hem
Seungri;
Konserden sonra mı?
G-Dragon;
Evet?
Seungri;
Aşkım çok yorucu olmaz mı sence de?
Hani konser vereceğiz
Provalar zaten
G-Dragon;
Sadece romantik olur diye düşünmüştüm
Ama haklısın
Boş ver
Seungri;
Moralin bozulmasın hemen ya...
Neden New York'ta bir gece daha kalmıyoruz?
Sen hem bu grubun hem de bu şirketin yöneticisisin
Sen istersen bu olabilir
Hem yemeğe de gitmiş oluruz
G-Dragon;
Güzel fikir
Seni seviyorum
Seungri;
Ben de seni seviyorum
''Ya ya'' dedi T.O.P
''Çok seviyor seni''
''Sana fikrini sormadım'' dedi Seungri gözlerini devirirken.
''Şu mikrofon ayarlarını yapıp gitmek istiyorum sadece''
*
Merdiven oyununda ödeyen kişinin Daesung çıkmasıyla beraber Seungri ve Ji-yong sarılırken Taeyang kahkaha atıyordu. T.O.P'de her zaman ki gibi birasını içiyordu.
''Ama benim burada yapacak hiç bir şeyim yok!'' dedi Daesung transa girmiş bir şekilde.
''On iki bin küsur dolar, help!'' dediğinde herkes ona gülüyordu aslında. Tam anlamda herkesin yapacak bir şeyleri vardı aslında, Daesung ve Sam dışında, yerseniz.
''Samin de yapacak bir şeyi yoktu abi, gezerseniz beraber'' dedi Seungri pis pis sırıtarak. Daesung bir an için sırıtmış olsa da Sam o sırada Seungri'den almayı düşündüğü intikamın planlarını yapmaya başlamıştı çoktan ama derin bir nefes almıştı.
''Olur''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat IQ Düşüklüğü
FanfictionKwon Ji-Yong Allahım Help grubunu oluşturdu. Kwon J-Yong: Choi Seung Hyun, Dong Young Bae, Kang Daesung ve Lee Seung Hyun kişilerini ekledi.