Mikor szükségük van rád
╭── ⋅ ⋅ ── ✩ ── ⋅ ⋅ ──╮Renjun┊런쥔
Fürdés után a hajadat szárítottad, mikor barátod hirtelen benyit.
"Renjun?" - néztél rá kérdően, mire egy szó nélkül, közelebb ment hozzád
"t/n" - súgja a füledbe mögötted állva, a csapot támasztva.
"mikor végzel már?" - kérdezte, és ráharap a füledre, amitől egy halk sóhaj hagyja el a szádat"legyél jó, és segíts nekem, kérlek" - fordít maga felé, és önelégült mosolyra húzza ajkait.
Jeno┊제노
Éppen a dormban készülődtetek egy filmnézős estére. Kényelmesen elhelyezted magad barátod ölében, hisz máshol nem volt már hely, a dreamiek ellepték a kanapét.
A film közben kicsit megmozdultál, erre Jeno egy halk nyögést engedt el. Tudtad, hogy mi a problémája, úgyhogy gondoltad húzod az agyát egy kicsit. Direkt sokat helyezkedtél az ölében, amitől egyre kevésbé tudta visszafogni magát.
"mmh t/n" - szisszen fel, mikor egy olyan helyre ülsz rá. Érezted, hogy hevesen veszi a levegőt.
"mi most megyünk srácok, sajnálom" - huppan fel a kanapéról, és maga után húz egészen a szobájáig.
"te kis.." - néz a szemedbe, majd hevesen az ajkaidra tapad.
Haechan┊해찬
A hétvégét a dormban töltötted, hogy végre egy kis időt tölthess barátoddal. Már késő este volt, de te még gondoltad csinálsz magadnak egy teát. Kimentél, úgy ahogy voltál, Haechan pólójában, és egy bugyiban, a konyhába. Tudtad, hogy a többiek már alszanak, így nem féltél, hogy meglátnak.
YOU ARE READING
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Fanfiction꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((