Mikor bejössz neki, de te egy
másik taggal jársz
Brokkoli_girl
︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶Kun❁
"sziasztok! Itt van Ten?" - lépsz be a próbaterem ajtaján a barátod után kémlelve, de csak Kunt pillantottad meg.
"nincs itt, hazament." - válaszolt, és te már indultál volna haza, de a csuklód után kapott.
"nem maradsz még egy kicsit? Szeretnék mondani valamit.. "
Végül beleegyeztél, nem akartad csak úgy otthagyni Kunt, és úgy döntöttél, hogy megvárod a mondandóját. Leültetek a terem padlójára, már amennyire az kényelmes.
"egy fontos dologról szeretnék beszélni veled.." - kezdett bele, de látszólag nagyon ideges volt. Elmesélt egy nagyon hosszú történetet aminek se az elejét se a végét nem éretted, de a végén eléggé megszeppentél az 'én mindig is szerettelek' mondatnál.
"várj mi?" - kérdezel vissza.
"szeretlek t/n.. Ezt akartam mondani." - pirul el.
Xiaojun❁
"sziasztok!" - köszöntél el, mikor hazaindultál a dormból. Egy közös iszogatós estét tartottatok, és így legalább tölthettél időt a barátoddal Lucassal.
Mikor kiértél a lépcsőházból jutott eszedbe, hogy fent hagytad az esernyődet.
"basszus" - szitkozódtál, majd vissza indultál bejárat felé.
"ezt keresed?" - jelenik meg Xiaojun, aki utánad hozta az esernyőd.
"igen köszönöm!" - vennéd el az esernyőt, de ő feltartja a magasba hogy ne érhesd el. Persze elkezdesz utána kapkodni, majd megjelenik Xiao arcán egy pimasz vigyor, és elkapja a derekad.
"héj mi-" - tapad hirtelen ajkaidra elhalgattatva téged.
"az esernyőd" - nyújta feléd, elégedetten vigyorogva.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Фанфик꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((