Mikor közösen nyaraltok /meglep egy nyaralással
︶︶︶︶︶︶︶︶︶Ꮒaechan
Barátod izgatottan lépett eléd egy sejtelmes donghyuck mosollyal, ami csakis egy dolgot jelenthet : készül valamire, amiből előnye származik.
"tudod t/n azon gondolkodtam.." - köszörüli meg a torkát, majd folytatja - "az idei nyarat tölthetnék együtt. Csak mi ketten" - lép hozzád és a füled mögé tűri a hajad. - "benne lennél?" - fogja meg a kezed.
"persze Haechan!!" - ugrasz a nyakába boldogan. - "és mit terveztél?"
"a rokonomnak van egy nyaralója nem messze innen, közel a tengerhez." - vigyorog rád - "igazából már lefoglaltam sokkal korábban magunknak. - teszi hozzá halkan.
"micsoda? És ha nemet mondtam volna?" - csapod meg a vállát.
"akkor magammal rángattalak volna" - kacsint rád, majd magához húzza a derekad. - "semmi nem lehet akadálya annak, hogy együtt legyünk" - súgja a füledbe.
Ꭻaemin
Miután Jaemin hazatért egy hosszadalmas turnéjáról, őrülten hiányoztál neki, és persze ez kölcsönös volt. Ahogy megérkeztek már az ajtójukban álltál és eszetlenül csöngettél, bár nem volt rá szükség, mert szinte egyből kinyílt az ajtó és egy csillogó szemű Jaeminnel találtad szembe magad.
"T/N!!! - húzott be az ajtón, és ölelt magához. - "annyira hiányoztál" - dünnyögi a nyakadhoz, kicsit sem engedve a szorításából.
"had nézzelek" - fogja két keze közé az arcodat, és végig puszilgatja az arcod minden pontját, végül elér ajkaidhoz. Mielőtt megcsókolt volna felnézett a szemedbe és rádmosolygott. - "szeretnél egy hetet velem tölteni a parton?" - kérdezte majd a válaszodat meg sem várva tapadt ajkaidra.
Szépen lassan nekitolt az ajtónak, nem megszakítva a csókot.
"még mindig itt vagyunk" - hallod meg Renjun hangját, és gyorsan eltolod magadtol Jaemint. Barátod sértődötten fordult Renjun felé.
"akkor ne nézd"
VOUS LISEZ
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Fanfiction꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((