Mikor kiesel az ágyból
/beszélsz álmodban
┌╌╌╌╌╌╌╌╌╌╌╌╌╌┐Mark┊마크
Először mikor meghallota, hogy beszélsz, nem tudott rendes mondatokat kivenni belőle. Később elkezdted "rappelni" az ő részét a misfitből, ott barátodnak elszakadt a cérnája és majdnem megfulladt a nevetéstől.
A hangos nevetésétől felébredtél, de viszont megijedtél tőle, hisz nem sokat látsz éjjel egy röhögő Markot magad mellett. A hirtelen sokktól lezuhantál a földre. Barátod, akit még mindig rázott a röhögés odamászott az ágy szélére.
"I'm a misfit" - kezdte el a könnyeit törölgetve.
Renjun┊런쥔
Sokszor szoktatok késő éjjel beszélgetni, és azt hitte, hogy most is éber vagy, és éppen mesélsz neki.
"értem t/n, de mostmár igazán aludhatnánk nem gondolod?" - kérdezi fáradtan, a szemét törölgetve.
"Jisung olyan aranyos" - mondod, mire barátod szemei kikerekednek
"ez hogy jött ide t/n?" - kérdezi, de te folytatod
"Jaemin hyung is nagyon aranyos.. " - mondod ezzel végképp felhúzva barátod"t/n.. abbahagynád?" - kerekedik föléd, és akkor veszi észre, hogy álmodban mondod mindezt.
"akkor holnap megbeszéljük" - fekszik vissza melléd durcásan, de azért szorosan magához ölel.
Jeno┊제노
Mikor megébred arra, hogy beszélsz, nem tudja, hogy rosszat álmodsz vagy simán csak rádjött a beszélhetnék. Ezért, csöndben hallgatja ahogy beszélsz, majd rövid időn belül, egy huppanásra lesz figyelmes.
"t-t/n?" - gugol le hozzád a földre
"mi történt? " - nézel álmosan barátodra.
"álmodban leestél kincsem" - neveti el magát, majd felemel, és visszatesz az ágyba jól bebugyolálva, és magához ölelve, hogy ne tudj újból leesni.
ESTÁS LEYENDO
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Fanfic꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((