Mikor véletlenül az ölébe
esel/kerülsz a moziban
pankafejes︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶
Mark┊마크
A helyeket foglaltátok el a barátaiddal, mikor nem figyeltél, hogy hova ülsz, és az egyik barátod ölébe ültél.
"uhm.. Foglalt" - nevet fel kínosan, mire gyorsan felpattansz róla, és átülsz mellé.
"s-sajnálom.." - esedezel bocsánatért.
"semmi baj t/n. Ha itt kényelmesebb volt, akár vissza is jöhetsz." - paskolja meg a lábát, te pedig mégjobban elpirulsz.
Renjun┊런쥔
Voltál olyan ügyes, hogy beejtetted a széked alá a telefonodat, szóval nekiálltál megkeresni. Csak az a probléma, hogy rajtad kívül mások is el akartak ott férni.
"t/n" - szól barátod, de te továbbra is folytatod a telefonod megkeresését.
"nem tudnak átmenni az emberek" - szól rád újból, majd elege lesz, és az ölébe húz. - "maradj itt amíg elmennek aztán megkeressük jó?" - nyom egy puszit az arcodra.
Jeno┊제노
Egyedül moziba menni gáz.. De senki nem ért rá akit hívtál, úgyhogy kénytelen voltál egyedül menni.
"elnézést,.. bocsánat!" - mentél keresztül a lábakon, mikor a film már elkezdődött, sajnos későn érkeztél. Egy jól szórakozó kisgyerek kirakta eléd a lábát, amiben sikeresen elestél.
"vigyázz!!" - hallod meg egy fiú hangját, majd nem a földön hanem az ölében landolsz.
"jól vagy?" - kérdezi, miközben próbálsz szabadulni az öléből, de mikor felálltál elvesztetted az egyensúlyod és visszaestél, amit ő csak kiröhögött.
"szerintem maradj itt" - fogja meg a derekad az egyik kezével.
Haechan┊해찬
Az első randitok alkalmával, nehézkesen összehoztatok egy mozis estét. Mikor végre elfoglalátok a helyeteket, akkor jutott eszedbe, hogy ott hagytad a pattogatott kukoricát a kasszánál.
Gyorsan kimentél érte, csak mikorra visszafelé jöttél már sötét volt. A jobb látás érdekében a telefonoddal világítottad az utat, de még így is sikerült elbotlanod. Haechan időben észlelte, és megfogva derekad húzott az ölébe, majd halkan a füledbe súgta :
".. mennyi maradt a pattogatott kukoricából?" - néz a félig üres zacskóra, amit az esésnél szétszórtál.
Jaemin┊재민
A barátnőiddel voltál a moziban megnézni egy új filmet amit már régóta vártatok. Éppen a mosdóból siettél vissza, hogy minnél kevesebbről maradj le, mikor már majdnem a helyedhez érve elbotlottál valakinek a lábában.
Behuppantál az egyik ott ülőnek egyenesen az ölébe. Több másodpercig tartott felfognod mi történt.
"kényelmesen ülsz?" - kérdezi az alattad ülő fiú egy halk kuncogással.
Chenle┊천러
"elnézést kérek!!" - állsz fel a fiú öléből, ahova véletlenül leültél, majd körbe nézel, hogy hol van a te helyed.
"nincs több hely" - jelenti ki a fiú, majd megpaskolja a lábát. "gyere, nincs más választás" - mondja, mire kikerekedik a szemed.
"d-de.."
"miért? Üljek én a te öledbe inkább? Itt már úgyis voltál." - neveti el magát a mondat végén.
Jisung┊지성
"MI?" - kiállt fel a szék, mikor helyet foglalsz, aztán rájössz, hogy az nem a székből jött.
"uramisten, bocsánat!!" - állsz fel az ismeretlen fiú öléből, aki még mindig sokkosan mered maga elé.
"nem gondoltam volna, hogy ez a film ennyire 3D" - pislog nagyokat.
︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶
(UI: ne üljetek ismeretlen ölébe, csak ha nct tag)
CZYTASZ
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Fanfiction꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((