Mikor túl sokat mutat a ruhád
╭─────────────╮Mark┊마크
Nagyon csinosnak gondol és tetszik neki a látvány, és ezzel el is feledkezik arról, hogy nem csak ő gyönyörködik benned éppen.
"szia szépségem, egyedül jöttél?" - lép oda hozzád a pulthoz egy idegen srác.
"nem jött egyedül" - áll melléd Mark - "keress mást jó?" - szór szikrákat a szemével, majd maga felé fordít. - "haza kéne mostmár mennünk édesem. "
Renjun┊런쥔
Hosszú ideig tűri, hogy egy elég sokat mutató sortban vagy a dormban a többiek előtt. Nem mintha sokat bámultak volna a tagok vagy bármi, de ő akkor is felhúzta magát rajta.
"gyere velem" - fogja meg a kezed, és behúz egyenesen a szobájába, ahol vetkőztetni kezd.
"m-mit csinálsz Renjun??!"
"átöltöztetlek valami olyanba, amiből nem látszik ki semmid." - jelenti ki, majd rádad egy hatalmas pulóvert és egy melegítőnadrágot.
Jeno┊제노
Mikor meglát a ruhádban, egyszerre elfogja az érzés, hogy milyen gyönyörű barátnője van, utána meg őrülten féltékennyé válik.
"szia t/n, hogy va-"
"HÚZZ EL" - vág az ártatlan Chenle szavába, aki hátsó szándék nélkül próbálta megtudakolni, hogy hogy vagy.
"J-Jeno miért csináltad?" - kérdezed barátod összezavarodva.
"az enyém vagy, és nem hagyom hogy más fiúkkal legyél" - ölel magához egy nagy frusztrált sóhajtás kíséretében.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Фанфик꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((