⋅ℂ𝕆ℕ𝕋𝕀ℕ𝕌𝔼⋅

480 27 37
                                    

╱ fejezd be a szituációt! ╲

Lucas

"mondtam már, hogy egyáltalán nem érdekelsz, kérlek hagyj béken!" - rántod ki a kezed a srác szorításából. Már hónapok óta próbálkozik nálad, és még mindig nem értette meg, hogy te nem érzel iránta semmit, sőt egyre jobban idegesít. Idegesen elviharzottál egészen a legjobb barátod házáig.

"t/n?" - nyit Lucas ajtót - "hát te?" - kérdezi vidáman, mire te szó nélkül lépsz be hozzá.

"elegem van már abból a srácból, már ezerszer megmondtam neki, hogy hagyjon békén és mégsem teszi!" - dühöngesz, a levegőbe mutogatva.

"még mindig nem hagy békén?" - sóhajt Lucas, majd felcsillan a szeme "- van egy ötletem!" - fogja meg a vállad.

"mi lenne az?"

"mit szólnál ahhoz ha a pasid lennék?" - kérdezi, mire felnevetsz. - "úgy értem eljátsszanám, hogy az vagyok és akkor talán békén hagy." - magyarázza, és neked egyre jobban kezdett tetszeni az ötlet.

"add ide a telefonod!" - tartja a kezét, te pedig odaadod neki, hisz nincs mit rejtegetned előle.

"uramatyám mennyi olvasatlan üzeneted van tőle" - görgeti a beszélgetést. - "most pedig megírom neki, hogy találkozzunk."

Sikeresen megbeszélt a sráccal egy találkozót, aki mit sem sejt arról, hogy mivel készültök.

"ez kicsoda t/n?" - kérdezi undorodva, mikor elé állítasz Lucassal.

"a barátja" - kulcsolja össze Lucas a kezeiteket. - "tényleg abba kéne hagyod olyan lányra hajtani akinek barátja van!" - emeli ki a 'barátja' szót.

"sosem említetted" - néz rád sértődötten - "nem hiszek neked"

"nem?" - kérdezi Lucas felhábordova, majd elkapja a derekadat, és magához ránt.

/... fejezd be... /

Jungwoo

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jungwoo

Elmentél a barátod forgatására, és addig nem akadt semmi bökkenő, amíg meg nem jelent az egyik staff, aki érezhetően fel akarta kelteni Jungwoo figyelmét. Folyamatosan megérintette, amikor csak tudta. Styleist volt az is igaz, de attól még nem kell agyon fogdosnia Jungwoot.

Nem mentél oda, hogy ne zavard a forgatást, de nagyon szúrta a szemedet az a staff.

Mikor vége lett a forgatásnak, és mentél a hátsó kijárathoz, hogy ott találkozhass barátoddal, elég meglepő látvány fogadott.

꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱Donde viven las historias. Descúbrelo ahora