ᵈʳᵉᵃᵐ 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦

739 60 18
                                    

Mikor kettesben maradtok otthon
︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶

Jisung

"pár óra múlva jövünk, addig is vigyázzatok magatokra!" - köszöntek el a szüleid mielőtt elmentek volna. A hétvégét nálad tölti Jisung, és bár eleve nem úgy volt tervezve, hogy bármikor is kettesben lesztek végül mégis úgy történt.

A szüleid nyugodt szívvel mentek el moziba, hisz tudják, hogy milyen ártatlan barátod van.

Ahogy becsukódott az ajtó Jisung mögéd lépett és a karjait köréd fonta.

"éhes vagyok t/n" - dünnyögte a nyakadhoz.

"csináljak neked valamit?" - kérdezted, elmosolyodva aranyosságán, mire erőteljesen bólogatni kezdett.

Eldölöngéltetek a konyháig, te pedig nekiálltál szendvicseket csinálni, miközben Jisung egy tapottat sem mozdult mögüled. Elkezdte apró puszikkal behinteni a nyakadat, mire felkuncogtál.

"Jisung!" - húztad fel a vállad, mikor egy csikis helyet talált el.

"csss.. " - csitított el majd egy erősebbet szívott a nyakadba. - "tudod mire gondolok?" - kérdezte a mély hangján, mire megráztad a fejed. - "ki kéne használni amíg nincsenek itthon anyukádék" - fordít maga felé és szemtelenül elvigyorodik.

Jeno

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jeno

A szüleid korán reggel mentek el a nagyszüleidhez, ezért csak gyorsan beköszöntek a szobádba és már ott sem voltak.

Egy kicsit megébredtél, majd visszafeküdtél Jeno mellkasára, ő pedig automatikusan tette kezét a derekadra. Mikor elkezdett a tenyere lecsúszni a fenekedhez, már tudtad, hogy csak színleli az alvást.

"lebuktál" - neveted el magad, mire barátod kinyitja a szemeit, és sóhajt egy nagyot.

"még csak 8 óra van aludjunk még" - hajtod vissza a fejed a mellkasára.

"de t/n..." - morogja, miközben keze már a bugyid szélével játszik.

"apa kamerákat szerelt fel" - szólsz Jenonak, mire egyből sokkosan visszarántja a kezét.

"HOGY MI!?" - nyílnak hatalmasra a szemei, majd látta, hogy röhögsz ezért leesett neki, hogy vicceltél. - "kétség kívül kegyetlen vagy" - teszi vissza a kezét a fenekedre egy jó hangos csapás kíséretében.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱Donde viven las historias. Descúbrelo ahora