Az első éjszakátok után
Lagittik
╭───────┊♡┊───────╮Taeil⋅♡
Mikor reggel nyújtózni próbáltál volna, megéreztél egy szorosan ölelő kart magad körül.
"maradj még!" - dünnyögi a nyakadhoz barátod, majd maga felé fordít.
"nem sietünk sehová nemde?" - dörgöli az orrát a tiédhez, majd mindketten elkuncogjátok magatokat.
"olyan gyönyörű vagy" - ad egy lágy csókot, majd neki dönti a homlokát a tiédnek.
"jól vagy? Nem fáj sehol?" - kérdezi, mire megrázod a fejed. - "akkor maradjunk még így"
Taeyong⋅♡
Az éjszaka közepén ébredtél fel, az alhasadban lévő fájdalomra. Fájdalmasan felnyögtél, és a hasadhoz kaptad a kezed.
"t/n jól vagy?" - kel fel Taeyong és teszi a kezét a tiédre.
"igen, csak még egy kicsit.. fáj" - fújtad ki szakadozva a levegőt.
"sajnálom, hogyha túl durva voltam" - fúrja fejét a nyakadhoz, és hozzá simul a hátadhoz.
"el fog múlni, aludjunk tovább" - kezdi el finomat simogatni a hasadat, ezzel álomba ringatva téged.
Johhny⋅♡
"édesem.." - simogatja finom mozdulatokkal az arcodat, hogy felébredj.
"hm?" - kérdezel vissza, miközben a szemeid nyitogatod.
"mennem kell próbára" - folytatja, mire odabújsz a mellkasához.
"ne menj!""hé~ majd visszajövök" - mosolyog rád, és a fejed tetejére puszil. Szomorúan néztél rá, nem akartad, hogy elmenjen.
"de ne aggódj, ha hazaérek garantálom, hogy olyan jól fogsz szórakozni mint tegnap este." - súgja a füledbe, miközben végig vezeti a kezedet mellkasán.
CZYTASZ
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Fanfiction꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((