Mikor kicsit részeg lettél egy buliban, és hazavisznek téged
[barátok vagytok]
◦◦◦◦◦◦Renjun
Látta rajtad, hogy nem vagy már teljesen józan, ezért elköszönt a többiektől a te nevedben is, és elindult hazafelé. A dormba mentetek, és lerakott a kanapéra.
"itt aludhatsz" - mondta, erre te megfogtad a csuklóját. "maradj itt Renjun" - néztél a hezitáló fiú szemébe. "h-hát jó" - ült le melléd, te pedig egyből rádöltél a mellkasára. A kezedet véletlenül rátetted a lábára elég közel ahhoz amihez nem kéne.
Renjun egy kicsit belepirult a helyzetbe "és még taperol is"
"ezt holnap biztos, hogy elmesélem neked" - nevetettHaechan
"Megmondtam, hogy ne igyál annyit t/n! Látod most nekem kell hazavinnem téged" - szitkozódik, majd vett fel a hátára, mert úgy gyorsabb mintha sétálnod kellene. De egy idő után hiába mondta neked a magáét, mert elálmosodtál, és a nyakához bújva elaludtál. Hazáig cipelt téged, aztán a szüleid mondták, hogy vigyen el a szobádig mert nem akartak felkelteni. Lerakott az ágyadra és betakargatott. Leült az ágyad szélére, és megsimította a kissé piros arcod.
"Hogy lehet részegen is ilyen... Gyönyörű" - mosolyodik el, mire te megébredsz egy kicsit.
"Te is gyönyörű vagy Haechannie" - vigyorogsz rá, aztán vissza is alszol. Haechan nevet egyett, később ott ül még egy ideig, de elálmosodik ezért odafekszik melléd és hamar elalszik.Jeno
Úgy döntött, hogy jobb ha inkább magához visz haza. Egy idő után felvett a hátára mert mindenhogy mentél csak egyenesen nem.
A dormban Renjun nyitott ajtót.
"őt meg mi lelte?" - fürkészi az arcodat
"nagyon hamar kidől" - tette hozzá Jeno és bevitt a szobájába. Leültetett az ágyára, és elkezdett lepakolni a földre.
"én a földön alszom, aludj csak az ágyon" - mondta
"aludj velem Jeno" - mondtad félálomban, mire Jeno felül. "t/n biztos vagy benne?"
"légysziiiiii" - nyaggattad, aztán beadta a derekát.
"ezen holnap meg fogsz lepődni" - kuncog egyett, és fekszik be melléd.Jaemin
"Sajnálom, de szerintem mennünk kell" - fogta meg Jaemin a kezed a buliban, és te ettől a pici rántástól is nekiestél a mellkasának. "szia jaeminie" - nézel fel az arcára, mire ő csak egy halvány nevetéssel díjazza. Egészen hazáig dumálsz, egy kicsit az idegeire menve. Mikor hazaértetek az ágyadra borított.
"befognád mostmár?" - támaszkodott föléd, mire te megtelve az alkoholtól, a nyakánál fogva magadhoz húztad és megcsókoltad. Jaemin nem tiltakozott, hamar visszacsókolt, de később megtorpant, és elvált tőled.
"nem lehet t/n, részeg vagy azt se tudod mit csinálsz"-simít a hajadra
"majd holnap megbeszéljük ezt"Chenle
Nem csak te lettél ittas, hanem ő is, csak ő jobban bírja a piát ezért jobb állapotban volt mint te, így haza tudott vinni.
Az anyukád megmutatta neki hol van a szobád, és odavitt téged.
"legközelebb ezt visszakapod és neked kell engem hazavinned t/n" - szólalt meg halkan.
Már nem volt ereje hazamenni, ezért ledőlt melléd és elaludt veled.
Reggel úgy ébrettél fel, hogy Chenle karjai voltak körülötted. Elkezdtél gondolkozni mi is történt tegnap.Jisung
"Jisung ugye hazaviszel?" - kérdezed legjobb barátod a buliban
"persze t/n, gyere" - hajol oda hozzád, hogy feltedd a karod a nyakába.
Még szerencse, hogy az volt megbeszélve, hogy Jisungnál alszol, mert nem akartak a szüleid részegen látni.
"itt aludhatsz t/n!" - fektet le az ágyra, és melléd borul.
"köszönöm cukikámmm" - öleled meg azt a kezét ami közelebb volt hozzád
"szeretlek Jisung" - mondtad
"igazából én is téged nagyon, nagyon régóta, de erről inkább holnap beszéljünk" - ad egy lágy puszit a homlokodra.◦◦◦◦◦◦
ČTEŠ
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Fanfikce꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((