Együtt alvás
︶︶︶︶︶︶︶︶︶🄷🄰🄴🄲🄷🄰🄽
"hyung ma aludj máshol kérlek!" - zavarja ki szobatársát Haechan. - "kettesben szeretnék t/n-nel maradni." - mondta, mellőzve Johnny perverz pillantásait.
"akkor jó éjszakát!" - intett be nektek majd elhagyta a szobát.
Haechan egy hatalmas lendülettel ugrott be melléd az ágyba, és annyira közel préselte magát hozzád amennyire csak tudta.
"szeretlek~" - súgja a füledbe, majd átdobja rajtad a lábát.
"Haechan meg ne fojts álmodban" - sóhajtasz, mire barátod még jobban szorongatni kezdett.
"ölelj vissza és akkor talán nem foglak!"
🄹🄴🄽🄾
"Jeno így nem kapok levegőt!!" - próbálod leszedni magadról a teljes súlyával rajtad fekvő barátod.
"de így olyan kényelmes! És legalább biztonságban vagy." - dünnyögi a mellkasodhoz, te pedig a hajába futtatod a kezed és játszani kezdesz a kócos tincseivel.
"jó illatod van.." - szívja be illatodat, majd ad egy puszit az arcodra. - "jó éjszakát kincsem"
🄹🄸🅂🅄🄽🄶
"biztos hogy elférsz? Elég ez a hely?" - kérdezi barátod mikor az egyszemélyes ágyon próbáltok ketten aludni.
"tudod mit? Gyere ide!" - húz a mellkasára, és szorosan megölel. - így tuti nem fogsz leesni. " - kuncog halkan.
Az éjszaka közepén annyit érzel, hogy Jisung kicsúszik alólad aztán hallasz egy nagy huppanást.
"Jisung..." - nézel le a földre ahol félálomban lévő barátod próbálja felfogni, hogy mi történt.
"te lelöktél?"
🄹🄰🄴🄼🄸🄽
Miután Jaemin kijött a fürdőből az álmos szemeid egyből hatalmasak lettek.
"mi a gond?" - kérdezi egy szál alsógatyában, közben jót mosolyog az elpirult arcodon.
"csak nem zavarba jöttél?" - mászik lassan föléd az ágyban majd végignéz rajtad. - miért van rajtad ennyi ruha? " - kérdezi sértetten, majd gyorsan lekapja a rövidgatyád.
"mindjárt jobb." - vigyorodik el, majd magához ölel, és keze lassan lecsúszik a fenekedig.
"Jaemin!" - csapsz rá a kezére, ő pedig csak egy jót röhög ezen.
🄼🄰🅁🄺
Már sötét volt és elaludni próbáltatok, mikor Mark megszólalt.
"t/n.... Megölelhetlek?" - kérdezi félve, persze egyből igent mondtál neki.
Közelebb férkőzött hozzád és a nyakadhoz fúrta a fejét. Akaratlanul is elkezdted piszkálni a tincseit.
"olyan jó érzés kisbabábak lenni.." - suttogta megkönnyebbülve.
🅁🄴🄽🄹🅄🄽
Miután lekapcsoltátok a lámpát még sokáig beszélgettetek, aztán szépen lassan elálmosodtál és bealudtál.
"t/n? Alszol?" - kérdezi barátod, aztán meghallotta a szuszogásodat és elmosolyodott.
"milyen édes vagy" - bújik oda hozzád, és lágyan cirógatni kezdi az arcodat. - "nem is tudom hogy fogok ezek után bármikor is nélküled aludni.
🄲🄷🄴🄽🄻🄴
Barátod zavartan feküdt melletted és pillantott rád néhányszor majd gyorsan el.
"mi jár a fejedben Chenle?" - kérdezed kíváncsian.
"cs-csak.. Semmi.." - válaszol, te pedig kezded furcsának érzni a viselkedését.
"ha valami baj van nyugodtan elmondh-" - szakították félbe mondatodat Chenle ajkai. Meglepetten ért, de nem ellenkeztél hogy is tudnál? Keze lassan pólód alá kúszott te pedig kezdtél bepánikolni.
"a többiek itt vann-"
"ne aggódj édesem.. Csak halknak kell lenned"︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶
Ez egy picit egyszerű rész lett, de remélem tetszett azért :))(Olyan aranyos alvós képek vannak róluk, hogy majdnem meghaltam de jól vagyok mostmár..)
VOCÊ ESTÁ LENDO
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Fanfic꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((