ⁿᶜᵗ 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴 ²

889 24 0
                                    

.・。.・゜✭・.・✫・゜・。.

・✫・゜・。

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ten

Szomorúan indultál a gyakorló terembe otthonról. Ten nem mehetett veled ugyanis nemrégiben megsérült a bokája táncolás közben, ezért azt javasolták neki, hogy ne táncoljon egy ideig amíg meg nem gyógyul.

Ez azért is érintett rosszul titeket, mert pár hét múlva lett volna egy előadás, amin ketten táncoltatok volna. De attól még, hogy Ten nem tud táncolni neked nagyon is kell, mert nem mondhatják már le. Ezért kaptál magad mellé egy másik fiút akivel táncolnod kell.

Jól kijöttél vele, nem volt semmi gond. De vele mégse volt ugyanolyan táncolni mint Tennel.

Három óra gyakorlás után, lihegve feküdtetek a földre.
"ügyes voltál t/n!" - mosolyog rád a fiú

A szünetetekben rendeltetek kaját, és jót beszélgettetek nevetgélve.

Eközben Ten gondolta, hogy elmegy érted a gyakorlóterembe, hogy meglepjen. Boldogan sétált be az épületbe, és benézett a gyakorlóterem ablakán.

A mosolya egyből eltűnt, mikor meglátott a társaddal nevetgélni, és együtt enni. Egy ideig hezitált, és csak szúrós szemmel figyelt titeket. Ekkor a fiú betűrt egy tincset a füled mögé, és megsimította az arcod.

Tennek ennyi bőven elég volt ahhoz, hogy berontson a terembe.

"mégis mit képzelsz?" - löki el a fiú kezét, és csuklódnál fogva magához húz.

"megyünk haza t/n" - szorít csuklódra.

Mikor hazaértetek idegesen csapta be az ajtót.

"nem értem miért engedted neki, hogy így viselkedjen?! ÉN vagyok a barátod, és csak ÉN érhetek így hozzád!!!" - csap rá az asztalra.

"T-ten.. nem történt semmi, nyug-"

"LÁTTAM AMIT LÁTTAM" - mondja dühösen, majd a hálószobátokba megy.

Nem tudtad mit csinálj. Csak álltál ott, és elkezdtek hullani a könnyeid.

Pár óra elteltével bementél a szobába hozzá, és melléfeküdve, átölelted a hátát.

"Ten..." - bújsz hozzá
"ne haragudj kérlek.." - szipogsz, mire barátod megfordul majd egy nagyot sóhajt, a szemedbe nézve.

"gyere ide" - húz a mellkasához, és szorosan megölel.

"sajnálom, hogy kiabáltam" - törli le a az arcodon legördülő könnycseppet.

"nagyon szeretlek, te vagy a mindenem" - simít a hajadra, majd egy lágy csókot ad.

"tudom, hogy sose történne semmi, mindennél jobban bízok benned." - mondja, mire elmosolyodsz.

"te kis féltékeny.." - kuncogsz, mire megcsikizi az oldalad.

"csss! Hogy mit mondtál?" - csikiz meg újból, addig, amíg vissza nem vonod.

・。

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

.・。.・゜✭・.・✫・゜・。.

꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱Donde viven las historias. Descúbrelo ahora