◦◦◦
◦◦◦
Jenonál voltál a dormban a szokásos filmnézős hétvégéteken. Igazából a többi tag már megszokta, hogy ott vagy, jól elvoltatok együtt. Jeno a legjobb barátod már évek óta, és nem bírnátok ki egymás nélkül ha egy héten legalább egyszer nem találkoznátok. Jeno azonban egy ideje többet érzett irántad, de nem akarta bevallani, és próbálta elnyomni amennyire csak tudta. De kezdte észrevenni magán, hogy zavarja ha a többi taggal vagy, és attól még, hogy a barátai szivesen megfolytaná őket csak egy icipicit. Te ebből amit Jeno érez semmit sem tapasztaltál, mert nagyon jól rejtegette.
Éppen valami nasit kerestél a konyhájukban, mikor Haechan odament hozzád és segített levenni a polcról.
"köszi" - mosolyogtál rá, ő pedig megsimogatta a fejed. Eközben észre se vetted a magában fortyogó Jenot a nappaliban. Lángoló tekintettel követte Haechant bármit is csinált. Lehuppantál mellé a kanapéra vidáman, de ő még mindig Haechant figyelte. Integettél egyet az arca előtt, hogy rád figyeljen, erre rádnézett, még mindig mérges tekintettel, de volt benne valami plusz amitől kirázott a hideg. Nem láttad még sosem ilyennek, ezért kicsit zavart lett a hangulatod. Láthatóan valami baja volt, mert idegesen gyűrögette a takarót, néha beharapta a száját.
Haechan helyet foglalt a másik oldaladon, és rádmosolygott. Jeno rápillantott, és megforgatta a szemeit, egy sóhaj mellett. Filmnézés közben csak rád és Haechanra tudott figyelni, idegesen dobolt a lábával, végig rajtatok volt a szeme.
Egy vicces résznél Haechan röhögés közben a válladra hajtotta a fejét, és a kezét a combodra tette. Ekkor Jeno megugrott egy kicsit, nehezen de visszafogta magát.
"mi a baj?" - néztél rá aggódó szemekkel, mire ő csak megrázta a fejét rád se nézve.Vége lett a filmnek mindannyian álmosak lettetek, és eltűnt mindenki a szobájában. Te Jeno szobájában szoktál aludni, nem volt sose kényelmetlen a helyzet.
"elmegyek fürdeni" - közölted a barátoddal aki még mindig feszült volt. Összeszedted a cuccaid és bementél a fürdőbe. Megnyitottad a zuhanyt, és beálltál alá. A víz zajától nem is hallottad, hogy valaki bejött a fürdőszobába. Csak akkor vetted észre mikor megéreztél két erős kart a derekadon, ami megfordított.
Szembe találtad magadat Jenoval, aki miután végig nézett rajtad, mélyen a szemedbe nézett egyre közeledve feléd.
"m-mit csinálsz?" - akadt el a szavad
"azt amit már rég meg kellett volna tennem" - hangzott el a válasz
"nem bírom, hogy Haechannal kell lássalak, és a többiekkel" - mondta majd, visszafordított és a falhoz nyomott.
"J-jeno... Mit" - fejezted volna be, de a szád elé rakta a kezét.
"maradj csöndben, és had csináljam amit akarok" - harapta meg a füled erősen, és feljebb vette a víznyomást, hogy semmi ne hallatszódjon.◦◦◦
Ez erősen 6+ (for me) durva volt ezt megírni gyermekeim, de remélem tetszik :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Hayran Kurgu꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((