Mikor új osztálytársként érkeznek hozzád, és kiszemelnek maguknak
╰┈┈┈➤
(lehet ők már 'öregek' ehhez a részhez, de annyira akartam velük írni egy részt + újra suli, szóval jönnek a suli témájú részeim👍)Jaehyun彡
A suli első napján, már mindenki az új srácról beszélt, aki állítólag irtó helyes és ráadásul a te osztályodba fog járni. Nem igazán dobott fel a hír,hisz csak egy új osztálytársad lesz.
Elfoglaltad a jól megszokott helyedet a hátsó sorban, és magad mellé raktad a táskád, jelzésül, hogy oda bizony ne üljön oda senki. Az osztályteremben tipikus hangzavar volt, mikor hirtelen mindenki elhallgatott.
Akaratlanul is az ajtóra néztél a többiek után, amin éppen egy fiú lépett be. Körbenézett a teremben, majd kiszúrta magának a melletted lévő helyet. Átkelt a táskákon, majd odaért hozzád."szabad a hely?" - kérdezte egy halvány mosollyal, és te abban a pillanatban fagytál le.
"akkor ezt egy igennek vettem" - teszi le a táskád a földre, aztán beül melléd.
"Jaehyun vagyok, téged hogy hívnak szépségem?" - fordul feléd a könyökére támaszkodva.
Haechan彡
Már az első naptól kezdve az agyadra ment a drága új osztálytársad. A kezdetektől fogva kijött mindenkivel, és meg számolni sem lehet, hogy hány 'rajongót' szerzett magának. Te pont ezért nem bírtad, mert tipikus 'menő srácként' viselkedett, de szentül hitted, hogy csak azért van körülötte felhajtás mert új az iskolában. Bár viszonzatlan volt a szimpatika hiánya, Haechant az zavarta, hogy a többi lánnyal ellentétben te nem egyáltalán rajongod őt körbe és ezért mindent megtett, hogy te is elcsábulj.
"szia t/n" - dől neki a szekrényednek a szünetben, miközben a könyveid pakolod. Egy furcsa pillantást vetettél rá, majd röhögtél egy aprót a helyzeten és folytattad a pakolást.
"naa~ ezt érdemlem én? Ennyire utálsz? " - kérdezi miközben szemkontaktust próbál létesíteni.
"ja" - közlöd vele könnyedén, majd sóhajtasz - "mit akarsz?"
"randizni veled" - közli hirtelen, mire lefagysz egy pillanatra. - "u-úgy értem segíthetnél megérteni az új tananyagot egy kávé mellett.." - vakarja meg a tarkóját.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Фанфик꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((