Folytasd a történetet!
(a három ponthoz írj ;D)
︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶Éppen a boltban vásárolgattál, és végre találtál pár olyan darabot ami érdemes arra, hogy felpróbáld. Elérkeztél a próbafülkékhez, és már csak egy volt üres úgyhogy befoglaltad. Mikor csuktad volna be az ajtaját valaki odarakta a kezét.
"mehetek veled? mind foglalt.. "
⋅⋅⋅
Az első napod volt az új iskoládban. Persze izgultál mint mindenki más, de ez természetes. Ahogy beléptél a terembe még csak pár ember lézengett odabent, így sok üres hely volt. Kinéztél magadnak egy ablak melletti helyet. Ekkor belépett a terembe egy srác, aki egyből felkeltette a figyelmed. Az elmélkedésedet egy hang szakította meg.
"leülhetek melléd? Oké." - hangzott el a kérdés amit meg is válaszolt magának, és helyet foglalt melletted.
⋅⋅⋅
"még mindig azt mondom, hogy ne menj el vele!" - folytatja legjobb barátod veled a veszekedést. Végre előreléptél egy sráccal kapcsolatban aki bejön neked, és ezúttal Haechan mintha már nem támogatna tovább.
"de nem értem miért?" - kérdezed kissé indulatosan, mire ő a falhoz taszít.
"mert te már valaki másé vagy" - suttogja frusztráltan ajkaidtól pár centire.
⋅⋅⋅
A barátaidnál töltöttél egy átlagos napot, és már a jól megszokott hobbitokat űztétek. Lustulás. Egy jó ideig Jaehyun mellett ültél, a vállán pihentetve a fejedet. De jött egy röpke ötlet, hogy hozol valami nasit, ezért felpattantál, és abban a pillanatban rántott vissza Jaehyun egyenesen az ölébe.
"m-mit csinálsz Jae?" - próbáltál kiszabadulni kezei közül, és ekkor megérezted, hogy nincs minden rendben neki odalent.
"legyél jó, és maradj itt t/n" - suttogja halkan a füledbe, így a többiek észre se veszik.
⋅⋅⋅
"t/n tudod ugye, hogy a barátok mindenben segítenek egymásnak?" - teszi fel a kérdést Jungwoo, te pedig hümmögsz egyet válaszul, mert perpillanat nagyon el vagy foglalva a telefonoddal.
"nem tudok csókolózni" - hadarja el, mire meglepődve felé fordulsz.
"és?"
"a-arra gondoltam hogy...-nyel egy nagyot - esetleg.. gyakorolhatnánk..."
⋅⋅⋅
︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶
Kiket szeretnétek mindenképp a következő CONTINUE részbe? :3
És stream hot sauce *-*♡
ВЫ ЧИТАЕТЕ
꒰ ⁿᶜᵗ ⁱᵐᵃᵍⁱⁿᵉˢ ꒱
Фанфик꒰ ⁿᶜᵗ ʳᵉᵃᶜᵗⁱᵒⁿˢ. ⁱᵐᵃᵍᵉˢ. ᵃˢ ʸᵒᵘʳ꒱ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ ⋅ⁿᶜᵗ ⋅ᵈʳᵉᵃᵐ ⋅¹²⁷ ⋅ʷᵃʸᵛ ⋅ᵒᵗ ²³ ෆ (Kérések zárva) Ne lopd el, és ne utánozz mert szomorú leszek plz:((