Capitolul 3

2.4K 141 6
                                    

“Intinde-te pe pat.”

“H-Harry, nu inteleg nimic. Cum de esti in viata? Am crezut ca esti – ”

Harry a inchis usa asurzitor in spatele meu, practic trantind-o, si mana lui mi-a strans dureros gatul meu fragil, buzele lui presandu-se de curba gatului meu. Cuvintele imi erau oprite in gat, respiratia mea zguduindu-se cand degetele lui lungi au strans una din cele mai critice parti ale corpului meu.

“Au trecut abia 14 zile si pare ca ai uitat cine dracu are puterea.”

Vocea lui era o soapta joasa, desi trimitea frunicaturi mortale prin corpul meu. Ii puteam auzi respiratia lui moale exact in spatel meu; ii simteam respiratia fierbinte sufland peste gatul meu gol in timp ce imi impingea parul scurt pentru mai mult acces.

“Acum fii o fata cuminte si intinde-te pe pat.”

Mana lui mi-a eliberat gatul, si m-am pus pe pat tremurand, decizand sa ma intind pe burta. Respiram greu, frica trecandu-mi prin mine – invelindu-ma complet. Frica era o emotie asa ciudata; cand era frica pura, cruda, corpul ti se simtea complet tensionat si mintea ti-o lua razna. Dintr-o data nu te mai gandesti la lucrurile marunte; te concentrezi doar pe ce se intampla atunci – ce iti punea viata in primejdie.

Au trecut 14 zile de cand am trecut printr-o frica ca asta. Am trecut de la a-mi fi frica aproape in fiecare zi la nimic. De-asta eram asa paranoica.

“Nu am vrut sa te tradez.” Am spus repede, vocea fiindu-mi ragusita si staruitoare, desi stiam perfect ca Harry nu era un om caruia sa-i fie mila de cineva – in special daca acel cineva l-a tradat. “A amenintat-o pe Fran – a amenintat ca o sa ii taie degetele. Daca m-ar fi amenintat doar pe mine, nu i-as fi spus – jur. Trebuie sa ma asculti! Nu am vrut sa o fac. Nu am avut de ales!”

“Nu vreau sa aud scuze.” Vocea dura a lui Harry m-a intrerupt imediat, si am tresarit cand i-am simtit mana in jurul gleznei mele. “Defapt, nu vreau sa-ti aud vocea de loc. Ai inteles?”

“Nu, nu, nu” Am luptat imediat impotriva lui, dand din picior si incercand sa ma trag fiind complet panicata. Habar nu aveam ce planuia sa faca, dar stiam ca nu era de bine pentru ca era foarte furios pe mine. Eram aproape sa plang cand prinsoarea lui Harry de glezna mea s-a intensificat si m-a tras spre el, departandu-mi picioarele. “Nu am vrut sa o fac! De ce nu ma asculti?”

“Ce dracu tocmai am spus?” A marait Harry, calmul lui alunecand. “Nu ti-am spus sa iti tii gura inchisa?”

“Eu–“

“Da-ti pantalonii jos.”

M-am oprit din protestele mele, uitandu-ma peste umar ca sa ii vad ochii verzi ai lui Harry uitandu-se asteptand la mine. “Ce? De ce?”

“M-am saturat dracu de rahaturile tale.” A clocotit Harry, ducandu-si mana in buzunar. Fata mi s-a ingalbenit cand l-am vazut scotand un cutit de buzunar, marginea ascutita iesind cand si-a scuturat incheietura. Varful ascutit al cutitului mic dar mortal a stralucit in lumina din camera, si am simtit ca inima mi s-a oprit.

“Nu!” Am inceput sa ma trag din nou, dar Harry mi-a prins glezna si m-a tinut pe loc. Eu ma impingeam pe loc, agitandu-ma ca un peste pe uscat, protestand si implorandu-l sa nu ma raneasca. Stiam ce ar putea sa faca cu acel cutit, si doar acel gand ma ingrozea.

“Da-ti pantalonii aia blestemati jos sau o sa-i tai in bucatele.” Harry a comandat dur, tinandu-si cutitul atat de neglijent in mina de parca era un stilou sau ceva.

M-am conformat imediat, respiratia fiindu-mi zdrentuita, inecandu-ma cand mi-am dat blugii jos tremurand. A trebuit sa ma ridic putin in pat ca sa ii dau jos de tot, lasandu-i pe podea. Tremuram violent acum. Ce planuia sa imi faca?

UnstableUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum