Capitolul 15

1.1K 59 16
                                    

M-am trezit – nu stiam cat e ceasul – cand am simtit o miscare brusca langa mine. Harry statea ridicat in pat, si auzeam ca respira greu si neregulat. Patura era mototolita in jurul lui, si ma uitam speriata la spatele lui, simtindu-ma putin socata ca m-am trezit asa brusc.

"Baga-mi-as." A mormait Harry in intuneric, si s-a aplecat in timp ce isi trecea mana prin par, oftand incet. Ma uitam la el, inca simtindu-ma obosita dar putin alarmata. Probabil a avut alt cosmar. "Claire? Esti treaza?"

"Ai avut alt cosmar?" Am intrebat, avand vocea ragusita.

"Mda." A raspuns, intorcandu-se putin spre mine. Ochii mei se obisnuisera atat de mult cu intunericul incat ii vedeam forma aproape perfect, si am lasat perdelele de la fereastra deschise, lumina incetosata a lunii patrunzand inauntru, facand toate obiectele pe care puteam vedea intr-o forma mai luminata. Vedeam sfarcurile lui Harry, si ii vedeam si semnul de deasupra soldului, care era in partea dreapta. Avea o cicatrice si de cand aproape a murit – de cand l-am salvat, pe partea stanga a buricului. Mi-am lasat ochii sa se holbeze la pieptul lui, prea obosita sa imi pese daca ma vedea, si eram convinsa ca nu putea sa imi vada ochii care hoinareau intens pe abdomenul lui gol.

Corpul lui avea semne – semne peste tot, unele mai mici, unele mai mari, ca sa isi aduca aminte prin ce a trecut. Sunt sigura ca de fiecare data cand se priveste gol in oglinda si le vede, isi aduce imediat aminte cum s-au intamplat, si cine i le-a facut.

Oricum, mereu am crezut ca semnele sunt tari. Eleanor si-l respinge pe al ei, si cred ca e din cauza ca e pe fata si toata lumea il vede. Dar imi place sa ma gandesc la semne ca ceva caruia ai supravietuit. De exemplu, ai fost atacat de cineva si ai supravietuit doar cu o zgarietura. Adica, era ceva ciudat de atragator cand ma uitam la pieptul lui Harry, desi era foarte trist, stiind cum a dobandit semnele astea. Puteam sa vad pielea rupta de pe cicatrice, si decolorarea semnului inca arata marcabru.

Ochii mei s-au blocat imediat in al lui, si am fost pe jumatate surprinsa cand am realizat ca si el facea acelasi lucru, doar ca se uita la fata mea. Obrajii mi s-au inrosit imedait sub privirea lui grea, si m-am miscat in pat, oprindu-ma ca sa misc perna de sub mine sub un unghi diferit ca sa pot sa ma ridic putin.

"Harry." Am soptit in intuneric. "Vino aici."

Mi-am ridicat mana, facandu-i semn sa vina mai aproape, si s-a miscat in pat, mutand patura ca sa vina in fata mea. Nu ma uitam in ochii lui acum ca statea in fata mea, dar am chicotit cand mi-a prins gleznele si le-a pus de o parte si de alta a lui ca sa stea mai usor. M-am ridicat putin mai mult si i-am impins usor pieptul; el si-a ridicat o spranceana dar nu a zis nimic, urmand presiunea si intinzandu-se pe spate in pat cu mine deasupra lui.

Eu imi treceam mainile pe abdomenul lui, simtind cutele mici de la ranile lui sub mainile mele exploratoare. El a stat nemiscat sub mine, cu mainile pe o parte si pe alta, permitandu-mi sa ii vad abdomenul folosindu-mi atingerea.

Daca nu erau semnele, avea o piele foarte neteda. Ma facea sa ma simt putin trista, sa imi imaginez cum ar fi fost Harry daca nu ar fi intrat in banda.

Mi-am dat capul pe spate, folosindu-mi cealalta mana ca sa imi dau parul la o parte, dandu-mi bretonul din ochi si mi-am aplecat capul ca sa ii sarut o cicatrice crestata. Am sarutat-o gentil, abia atingandu-l, si mi-am coborat gura pentru a-i lasa un sarut cast urmat de altul. I-am gasit toate imperfectiunile de pe corpul lui, toate semnele pe care le avea din trecut, si am lasat un sarut, lasand mana mea curioasa sa atinga usor cu captivare si curiozitate.

Oricum, chiar si cu toate cicatriciile de pe pieptul lui, inca simteam cat de puternic era. A dobandit cicatriciile astea si a devenit mai puternic decat era inainte, luandu-le cu el ca sa arate oamenilor prin ce a trecut. Era ca un memento – un tatuaj.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 20, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

UnstableUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum