“Uite” Ana a gangurit spre copilul ei Harry, punand o farfurie cu mancare de copii aranjata in fata lui. S-a dus sa ii puna ceva de baut, hotarandu-se sa ii dea niste suc. Frigiderul lor era cam gol pana acum, dar din fericire, aveau destul suc pentru Harry. Ana si-a pus un zambet luminos pe fata cand s-a intors la Harry, care, spre spaima ei, a trebuit sa ii scoata suzeta din gura. Ochii lui mari si verzi o priveau intens, obrajii lui mari de copil s-au imbujorat din cauza ca l-a invatat cum sa mearga mai devreme.
Inca se impiedica aici si acolo, desi Ana vedea ca picioarele lui deveneau din ce in ce mai puternice in fiecare zi. Acesta era unicul motiv pentru care ea chiar voia ca el sa bea lapte, dar nu aveau acum.
“Bea niste suc.” A spus vesela, abtinandu-si o tresarire cand s-a lovit accidental de dulap, unde era vanataia. Si-a ascuns durerea cu usurinta sub privirea fiului sau, nevoind sa stie ca o doare.
“Vreau sa mananci, bine?” A spus, aratand spre mancare. S-a uitat spre ceas – habar nu avea cand avea sa se intoarca sotul ei. Nu a mai fost acasa de doua zile, dar trebuia sa se intoarca. A oftat inainte sa isi ascunda o bucla intunecata dupa ureche, “Te rog, mananca pentru mine? Uite, las-o pe mami sa te ajute.”
S-a apropiat ca sa ii scoata suzeta din gura, si imediat ce a scos-o, Harry a inceput sa urle. Fata lui s-a rasucit, si gura ii era deschisa ca sa scoata un tipat in dezacord. Piciorusele lui bateau in scaun, mainile i se miscau, incercand sa ajunga la suzeta lui iubita. Ana se simtea teribil, dar trebuia ca Harry sa aiba suzeta mai mult decat normal. Cand Daryl era acasa, nu voia sa auda plansete de copil sau tipete, asa ca, suzeta era cea care ii tinea fiul in siguranta. Ana ura sa il vada asa; simtea un fel de batjocura, sa ia ceva ca asta de la el. Dar era in crestere, si trebuia sa manance.
“Haida, Hazza, mananca.” Ana l-a indemnat peste strigatele lui, punand suzeta la o parte, pe dulap. El doar a continuat sa strige, vocea lui ducandu-se fix prin ea, ochii lui de smarald fiind acum rosii de la plans. Lacrimile ii curgeau pe fata, si isi cauta la intamplare suzeta.
“Shh” A zis, atingandu-i usor obrajii cu un servetel ca sa ii stearga lacrimile. “Nu plange, iubire, bine? Doar vreau sa mananci. Cu cat mananci mai repede, cu atat iti primesti suzeta mai devreme.” Si-a pus un zambet pe fata, stiind ca nu intelegea un cuvant din ce zicea. A ridicat lingura si a luat mancare in ea, tinand-o sus ca Harry sa o vada.
“Deschide gura” L-a instruit bland. Tehnic gura lui era deschisa, dar nu avea sa il indoape cu mancare cand tipa.
O usa de masina s-a inchis afara, si Ana a inghetat, intorcandu-si capul ca sa se uite pe geam. Abia a prins o imagine a sotului ei iesin din masina, venind spre casa.
Rahat.
Ana a dat drumul lingurii de mancare si s-a dus dupa suzeta; respiratia i s-a intensificat, ritmul inimii accelerandu-i. daca Daryl ar fi intrat si l-ar fi gasit pe Harry tipand, cu siguranta s-ar fi enervat.
A pus suzeta in gura lui Harry, si baietelul s-a oprit imediat din plans. O sugea multumit, corpul lui potolindu-se dupa ce in sfarsit a primit ce voia. Ana stia ca era un baiat incapatanat; nu se dadea batut pana ce primea ce isi dorea.
“O sa te hranesc mai tarziu.” A soptit, scotandu-l din scaun si ducandu-se inapoi in dormitor. L-a pus pe Harry in patutul lui de copil, radicand marginile si trecandu-si mana prin parul lui ondulat. A fost nascut cu capul plin de par, unii copii au fost nascuti fara par sau cu foarte putin. Baietelul ei a fost nascut cu bucle, si era micul ei inger.
Harry a chicotit de la patut, rasucindu-se astfel incat isi tinea piciorul in sus, tinandu-l cu mana. Ochii lui verzi erau bulbucati din nou cand se uita la mama lui, si ca de multe dati, Ana nu il putea lasa. S-a aplecat la mica ei raza de soare, neputand sa-l lase acolo cand arata asa fericit.
CITEȘTI
Unstable
Fanfiction"Ai uitat cui ii apartii, Claire?" I-am simtit buzele atingandu-mi obrazul, si mi-am muscat buza inferioara la intrebarea lui. "Sau trebuie sa iti reamintesc din nou?" Puteam simti un ranjet in vocea lui cand degetele lui s-au avantat asupra formelo...