Sam szemszöge
Arra ébredtem, hogy a hold fénye ragyogja be a szobát. Azt hiszem elaludtam Lilla vállán miközben olvasott. De most nincs itt a szobába, eltűnt. De nyílván átment a saját szobájába aludni. Óvatosan felültem az ágyban és a bekötözött sebeimre néztem. Nagyon fájtak és csak arra tudtam gondolni mégis milyen tehetetlen vagyok így. Viszont már hetek óta nem fürödtem és a szagom valami borzalmas. Megpróbáltam felállni, ami elsőre nem sikerült és vissza estem az ágyra. Másodjára az ágy szélébe kapaszokdva álltam fel. A lábaim alig akartak engedelmeskedni nekem, de nagy nehezen bemásztam a fürdőbe.
Elkezdtem engedni a vízet a kádba, mialatt én levettem a ruháimat. A kötést nagyon nehezen sikerült levettem, mert folyamatosan bele akadt a varratba. Miután már anyaszült meztelen lettem bemásztam a jó meleg vízbe. Viszont kicsit sem volt olyan kellemes, mint terveztem. A víz csípte a sebeim és legszívesebben felordítottam volna a fájdalomtól.
Hirtelen kinyítodott az ajtó és Lilla jött be rajta. Ilyedtemben majdnem felugrottam, aztán persze eszembe jutott, hogy nincs rajtam ruha, így próbáltam eggyé válni a vízzel.
- Mégis mit csinálsz? Elment az eszed? - tiszta ideg volt.
- Nem értem miről beszél - húztam fel a vállam - te törtél rám miközben épp fürdök.
- Épp ez az - odasétált a levetett ruháimhoz - a kötést nem kellett volna levenned. Ezzel csak még nagyobb kárt teszel és látom, hogy egy csomószor beakadt a varratba. Remélem nem sikerült szétnyítnod a sebeid.
- Nyugi figyeltem, nem vagyok teljesen hülye - összefontam a karom a mellkasom előtt.
- Pedig most úgy viselkedsz - megrázta a fejét. Dühös volt, de láttam a szemében, hogy tényleg aggódik miattam. - Tudod mit hagyjad, majd én segítek.
- Tessék? - arrébb húzodtam a kádban, mert ő meg elindult felém.
- Majd én segítek megfürödni - ismételte el mégegyszer miközben leguggolt mellém - nehogy még nagyobb kárt tegyél.
- De..de - nem mondom, hogy nem élvezném, ha segítene. De pont ez a baj.
Meg se várta, hogy végül bele egyezzek elő vett egy szivacsot és nyomott rá egy kis tusfürdőt. Szerintem láttam rajta, hogy kicsit izgulok emiatt, mert a szabad kezével megfogta az enyémet, ami egy kicsit megnyugtatott. Rámosolygott, majd a nyakamra tette a szivacsot. Gyengéden kezdte el vele simogatni a felsőtestem. Lassan haladt le a nyakamról a két karomra, majd a mellkasomra. Próbáltam tartoztani magam, de éreztem, hogy a lábam között lévő részem ezt nem tudja megtenni. Nem tudom, hogy direkt akart még izgatni, de a mellkasomat sokkal tovább simogatta és sokkal lassabban. Egyre mélyebb levegőt vettem, hogy elfolytsam magamban az élvezet hangjait. Nem mondom, hogy nem fájt, kicsit csípte a tusfürdő a sebeim, de elnyomta az izgalom. A mellasomról letért a hasamra, ahol kicsit megcsikizett. Ennek következtében véletlen lefröcsköltem, de rá se hederített. Nevetett, majd engem is lelocsolt egy kicsit. Ezután a hátamat kezdte el mosni, előre hajoltam, hogy segítsem őt. Így esélyem jutott arra, hogy megnézem hogyan állok oda lent. Nyílván gondolhatják, hogy mégis mit tapasztaltam. A nemi szervem már iszonyatosan merev volt és égnek állt. Szerencsém volt, hogy a víz az egész testem ellepte így nem látszodott. Mikor végzett a hátammal megállt egy kicsit és gondolkodott, majd rám nézett.
- Öhm...nem tudom mennyire szeretnéd, hogy oda lent is megmossalak - tágra nyílt a szemem és azt hiszem pont erre a reakcióra is számított. - Ha nem szeretnéd akkor csak a lábadat mosom meg és azt a részt majd megcsinálod magadnak.
Bólintottam egyet és a keze szépen átvándorolt a lábamra. Próbáltam a lábammal minél nagyon terpeszt csinálni nehogy véletlen hozzá érjen merevségemhez. A hozzá közel eső lábamnál ezt sikerült is kivitelezni. Viszont a másik lábamnál már jobban be kellett hajolnia kádba és hozzá ért mire én lefagytam és visszafogtam a levegőmet. Ő is meglepődőtt, de nem annyira, azt hiszem számított rá, hogy ilyen érzést vált ki belőlem. Tovább folytatta a másik lábam mosdását is és én pedig szépen lassan újra elkezdtem levegőt venni. Mikor végzett azt hittem fel áll és szól, hogy befejezte. De csak letette a szivacsot és ezt mondta közben.
- Relaxálhatnál egy kicsit - furán néztem rá nem igazán értem mire gondol. - Dölj hátra, tedd le a fejed és csukd be a szemed. Pihenj egy kicsit.
Még mindig nem értettem az okát, de hallgattam rá. Miután lecsuktam a szemem tényleg ellazultam. Egy ideig nem gondoltam semmire. Egészen addig, amíg megéreztem a kezét a nemi szervemen. Azonnal felakartam volna ülni és kinyitni a szemem, de a másik kezével megakadályozta.
- Mondtam, hogy lazulj el - vissza lökött engem, hogy ne üljek fel.
Nem akartam vele ellenkezni, így csak vissza feküdtem és újra behunytam a szemem. A képzeletben próbáltam elképzelni a külvilágot. Lassan elkezdte húzogatni a kezét rajta. A vízet kicsit leengedte, hogy ne takarja el. Egyik kezével a zacskóimat morzsolgatta, a másik kezével pedig egyre gyorsabban húzogatta a dákom. Hangos nyögések jöttek ki belőlem. Minél gyorsabban izgatott annál nagyobbakat kiáltottam. Az élvezetek közepette egyszer csak a száját éreztem az enyémen, ami kiváltotta belőlem a tetőpontot. A nemi szervem kirobbant a kezében és az egész kád tele lett a nedvvel. Nagyokat sóhajtoztam, ő pedig csak mosolyogott. Leöblitette rólam, majd segített kiszállni. Elővett egy türölközött és óvatosan elkezdett engem megtörölni nehogy beakadjon a varratban. Leggugolt elém, hogy megtörölje a lábam is, ami egy elég kívánatos poziciót mutatott. Ezután bekötözte a sebeim és segített felvenni a ruháim.
Miután végeztünk befeküdtünk az ágyba. A szobát még mindig beragyogta a hold fénye. Így aludtunk el, egymást átölelve.
YOU ARE READING
A bérgyilkos szerelme
RomanceEgy bérgyilkos feladata, hogy végezzen egy családdal. Ám bekavar a dologba mikor kiderül, hogy a családban tartozkodik egy 18 éves lány is. Minden bérgyilkosnak meg van a maga elve, amit szemmel a tart gyilkolásnál. Vajon képes lesz véget vetni a lá...