״תקומי כבר !״ צעקה של חברתי הטובה העירה אותי מהשינה הכל כך טובה שלי ״את זאת שהסכימה לבוא איתי לדבר הזה , ועכשיו את גם לא מתעוררת ? תקומי !״ היא צעקה מעיפה עליי את אחת הכריות ״אני קמה למען השם . אני קמה !״ צעקתי בחזרה בתשישות והרמתי את ראשי מהכרית ,
״בוקר טוב גם לך.״ אמרתי בחיוך מזויף , אם יש משהו שאני שונאת זה שמעירים אותי באגרסיביות , בהצקות , או באלימות , גם אם זה בגדר צחוק בלבד , אני שונאת את זה.
מה הבעיה להעיר בן אדם בדרכי נועם ? ללטף לו את הכתף ולהגיד לו בעדינות שצריך לקום . אבל לא , החברה הכל כך חסרת נימוסים שלי לא מכירה את המונח ׳נימוסים׳ , אבל סביר להניח שבגלל זה אני כל כך אוהבת אותה.
אך אם אני מוכרחה להגיד את האמת , עם כמה שאני שונאת שמעירים אותי ככה , אני נוטה להעיר גם אותה ועוד הרבה אחרים בדרך הזאת .
אירוניה הא ? אני יודעת .
רק כדי שיהיה יותר ברור , הלהקה האהובה על חברה שלי אריאל החליטה לעבור כאן במהלך הטור שלהם , מה שאומר שבמשך שבוע וחצי אני שבויה של אריאל לכל שטות או דבר שהיא תרצה בנוגע אליהם .
כל הלחץ שהיא מפעילה עליי על הבוקר , אני מתחילה להתחרט . אני אפילו לא מכירה אותם בכלל , זה כל כך מיותר בשבילי .
אם זה היה בן אדם אחר סביר להניח שלא הייתי עושה את זה , והייתי מסרבת מיד . אבל זאת אריאל , וזה כל כך חשוב ועצום בשבילה , מה שהופך את זה לחשוב ועצום גם בשבילי .
״זה סוף סוף קורה הא ?״ אמרתי כשהסתכלתי על עצמי במראה , אם תשאלו אותי אני עדיין לא מאמינה לכל מה שקורה כאן , אני מתרגשת בשבילה ממש ״אני לא מעכלת את זה בכלל.״ היא אמרה מתיישבת על מיטתי באבסורד .
״מה אני אלבש ? איך להראות ? מה לעזאזל אני אמורה לעשות ?״ שאלתי בלחץ בולעת מילים בין לבין , אני לא מבינה בעצמי כל כך לחוצה מהמפגש הזה , אני מניחה שזה בגלל שאני יוצאת מאזור הנוחות שלי ומגיעה למקום שהוא חדש לגמרי , עם אנשים שהם זרים לי לגמרי , וזה ממש לא עוזר שאני יודעת שלכולם יש את אותו מכנה משותף ורק אני בצד .
אריאל היא זאת שכל כך אוהבת אותם , מעריצה אותם ואת האדמה שהם דורכים עליה . סביר להניח שהיא תכיר שם המון אנשים וכמובן שאת הלהקה עצמה , אני מכירה שיר פה שיר שם , אבל אף פעם לא באמת התעמקתי , מבחינתי הם בגדר הלהקה שאריאל אוהבת .
״אל תגזימי , שימי מה שאת שמה כמו בכל יום רגיל . שימי איזו חולצה גדולה או גופיה וג׳ינס קצר , אל תהפכי עכשיו לאיזה מישהי שאת לא , תתגנדרי קצת אבל תישארי טבעית.״ היא ענתה ״תודה אריאלי.״ אמרתי בחיוך
״בכיף רומיק , רק עכשיו תתחילי להתארגן כי אם אני קמתי בשש וחצי בשביל הדבר הזה , אז תתחילי להתארגן כי אנחנו לא נאחר .״ היא אמרה
YOU ARE READING
TEN DAYS
Romanceהיא לגמרי לא ציפתה שכל זה יקרה לה בתוך עשרה ימים בלבד . היא ילדה טובה , משקיעה בלימודים , טיפה משוגעת אך זה מה שכולם אוהבים אצלה . היא מעט מופנמת ולא נותנת לכל אחד לדעת את קורות חייה הוא ההפך הגמור ממנה , מעריצות בכל עבר ומאות בנות שקמו לצידו בצדה ה...