פרק 51

1.5K 107 65
                                    


״מאז הפרידה הוא לא אותו דבר .״ ריצ׳רד התיישב מולי בספה .

לעזאזל אני כל כך דואגת לו , אבל בו זמנית אני מנסה לדאוג לעצמי כמה שאני יכולה .

ובכן , גם אני לא אותו דבר

עברנו כבר שבע הופעות - שלוש בפרו , ועוד ארבע בפוארטו ריקו .

להיות איתו במקומות ציבוריים ברחבי העולם ולהעמיד פנים שאני החברה שלו ואנחנו הזוג הכי מאושר בעולם גורם לי לדיכאון .

הבן אדם הזה ריסק אותי ולמרות זאת אני אוהבת אותו עם כל מה שיש לי , אני אלחם בשבילו ואתן לו הכל .

את כל מה שאני יכולה לתת , עד שלא ישארו בי כוחות .

אני אעשה בשבילו הכל .

אבל מה אני יכולה לעשות אם הוא לא רוצה לעזור אפילו לעצמו ?

הוא ויתר על עצמו

הוא ויתר עליי

הוא ויתר עלינו לעזאזל !

״גם אני לא אותו הדבר .״ אמרתי והרגשתי חוסר נוחות להודות בזה . זה היה קשה משחשבתי .

להודות בכל הבעיות שאפילו בפני עצמי לא הייתי מסוגלת להודות בהן היה דבר שלא חשבתי שאעשה בקרוב .

״אתם צריכים לתקן את זה .״ הוא אמר והסתכל עליי בצער .

אני לא צריכה רחמים של אף אחד , אני רק צריכה שהגבר שלי יחזור להיות הגבר שלי . אותו אחד שאני אוהבת ואותו אחד שהתאהבתי בו מלכתחילה .

״אריק הפך להיות פאקינג שתיין . מים לא קיימים אצלו בלקסיקון .״ הוא כמעט וצעק , רק אלוהים יודע כמה זה כואב לי לשמוע את זה

״את יודעת שהוא עלה להופיע שלשום שיכור ?״ הרגשתי את ליבי הולם . ״הוא היה מחוק , הוא כמעט התמוטט בהופעה .״ הוא הסביר והמשיך ״ההנהלה רצו להרוג אותו , הוא מאבד את עצמו ואת הקריירה שלו מבלי לשים לב .״

אני לא ידעתי את כל זה ,

הו אריק , מה אתה עושה לעצמך לעזאזל ?

כואב לי לשמוע שהוא הורס את עצמו מבלי שתהיה לי את האפשרות לעזור לו .

הוא לא רוצה את העזרה שלי , לא שלי ולא של אף אחד אחר .

אריק שונא רחמים . הוא כמו זאב בודד , מסתדר הכי טוב לבד .

ככה הוא לפחות חושב

הייתי רק בשלוש הופעות במצטבר . אריק סירב בתוקף שאבוא , אבל ההנהלה הכריחה אותו להסכים .

הוא אמר שהוא לא רוצה שאהיה שם , לעזאזל מה הוא מנסה לעשות ? להרוג אותי ? כי זה פאקינג מצליח לו !

TEN DAYS Where stories live. Discover now