פרק 5

2.7K 114 35
                                    

״קדימה כולם לרדת ! הגענו !״ קולה של אלי נשמע במיקרופון לאחר עוד שעה וחצי של נסיעה . חשבתי שהנסיעה תעבור סיוט אבל עבר האמת בדיוק ההפך .

הבנים העבירו לנו את הזמן בצורה הטובה ביותר , דיברנו כולנו ובין הבנות יצא לנו להכיר יותר אחת את השנייה , די נחמד .

״מור .״ הזזתי את מור בעדינות , אני מוכנה להישבע שהיא הבן אדם היחיד שיכול להרדם בנסיבות שכאלה . את אשכרה נמצאת פה עם האנשים שחיכית לראות אותם כמה שנים טובות וככה את נרדמת ?

״מור הגענו.״ המשכתי לנער אותה בעדינות , ״תני לי .״ אריאל אמרה מזיזה אותי מעט ״תקומי כבר יא חתיכת בהמה !״ היא צעקה מבהילה את מור שמתעוררת במהירות

״אין לי אוויר .״ אמרתי מנסה להסדיר נשימה כמו שצריך , אריאל ללא ספק גרמה לי ליפול מהרגליים מרוב צחוק וגם לחלק מהבנות שעדיין לא ירדו מהאוטובוס .

״הם מחכים לנו שם למטה , בואו נרד.״ אמרתי וירדתי ביחד עם שאר הבנות מהאוטובוס , מבחינה בשאר שעוברים הכרות עם המקום .

״יש לנו פה שעתיים וחצי , אני מקווה שתנצלו את הזמן הזה טוב , במיוחד הבנים .״ אלי אמרה בחיוך , היא ממש חמודה האמת , היא כל הזמן חייכנית וצוחקת עם כולם .

היא מתנהגת לבנים כאליו היא איזו אחות בוגרת , מרגיש שהם כולם משפחה אחת גדולה , זה נחמד להסתכל על זה ככה מהצד , זה לא ככה אצל הרבה אנשים .

״ריצ׳רד מוריד חולצה ואני נשארת ללא אוויר .״ קארין ניגשה אלינו בהתלהבות גורמת לי לגחח . ״בואי תגזימי .״ אמרתי ״אני נאלצת להסכים עם קארין .״ אריאל אמרה בחיוך ״כמו ילדות קטנות אתן בחיי .״ אמרתי ממשיכה להתקדם איתם לעבר הים עצמו .

״למה ציפיתי ..״ מלמלתי מעט כשראיתי צלמי פפרצי בכניסה למקום , כשאין גבולות אז אין גבולות .
״כמה דקות הם יקבלו את התמונות שלהם ויתקפלו מפה .״ אריאל אמרה

״זה לא מפריע לי , אבל זה פשוט שהם באו להנות לא להתמודד עם צלמים מציקים .״ אמרתי ״בסדר הם רגילים .״ היא אמרה ובאותה השנייה נזכרתי בשיחה שלי עם אריק .

חצי מהנסיעה לא הצלחתי להוציא אותה מהראש שלי . איזה מן בן אדם לא מאמין באהבה ? הדבר הכי טהור שקיים בכל העולם בערך . הוא באמת לא רוצה אהבה בחיים שלו ? איך אפשר לעזאזל תסבירו לי .

לא עניתי והתקדמתי ביחד איתה לעבר אזור הישיבה הטיפה מוצל שנשמר עבורינו . ״טוב אני לא אבזבז זמן .״ ריצ׳רד אמר בעודו מוריד חולצה בעוד שאר הבנות מתחילות להוריד לבגדי ים , גורם לי לגחך מהאמירה הזאת שלו

״עכשיו את מבינה על מה אנחנו מדברות ?״ היא שאלה בעודה בוחנת את גופו השרירי , אני לא אשקר , יש לו גוף יפה ומעוצב , אבל חשוב לשים לב יותר לאישיות לא ? ולריצ׳רד יש את שניהם .

TEN DAYS Where stories live. Discover now