״למה לא נסעת איתם ? זו החוויה האחרונה שלכם כאן .״ שאלתי את אריק בעודינו שוכבים במיטתי מחובקים , זה כל מה שרציתי במשך יומיים וחצי שלמים .״לא יכולתי לנסוע איתם .״ הוא אמר , ״למה ?״ שאלתי בהתעניינות , ״כי לא יכולתי לנסוע . לא כשאנחנו במצב הזה , רציתי להיות כאן איתך .״ הוא אמר מחזיק בידי שנחה על החזה שלו ביחד עם ראשי , ״כבר היום התשיעי .״ אמרתי מסתכלת בעצב על השעון שמראה שהשעה היא 01:32 באמצע הלילה , אני לא רוצה שמחר יגיע .
״יש לנו יום שלם לבד , נעביר אותו ביחד .״ הוא אמר נושק לראשי .
״את יודעת שאני בחיים לא הייתי רוצה לפגוע בך נכון ?״ הוא שאל , נשמע חסר ביטחון לרגע , ״אני יודעת , אני מצטערת על ההתנהגות שלי . הרגשתי שוב נבגדת אחרי כל מה שהיה עם עומר , לא ידעתי מה לחשוב ולא הייתי מוכנה להקשיב .״ אמרתי , מרימה את ראשי מעט ומסתכלת לתוך עיניו היפות .
הגוונים האלה של הירוק עם השילוב העדין של צהוב , הן ללא ספק העיניים הכי יפות שראיתי , עיניים שמספרות סיפור שלם מאחוריהן וכל מה שאני רוצה זה פשוט לשבת ולשמוע אותו , כמו סיפור לפני השינה .
״אני זה לא עומר , ואני נשבע לך שעל ההתנהגות שהתנהגתי בהתחלה אני לא אחזור .״ הוא אמר מלטף את לחיי , רוכן מעט לעברי ומניח נשיקה רכה על שפתיי .
״אתה באמת חושב שכל זה יצליח גם אחרי שתמשיכו בטור הופעות ?״ שאלתי , ״אני לא חושב , אני בטוח רום .״ הוא אמר , הנהנתי . אני באמת מנסה לתלות בזה תקוות , תקוות שאני מתפללת בכל ליבי שהן לא לשווא .
-
״זו האקסית שלך ?״ שאלתי בעודי ובעוד אריק צופים בקליפ לאחד השירים שלהם , הוא הנהן . לעזאזל היא יפה , יפה מאוד . אני נראית כמו פח זבל לעומתה .
״היא יפה ,״ אמרתי ״מאוד .״ הוספתי מיד לאחר מכן פעורת עיניים . ״לא יפה כמוך רומי .״ הוא אמר , נושק למצחי , גורם לי לעצום את עיניי ולהרגע לכמה שניות .
הוא תמיד יודע מה להגיד .
״כמה זמן הייתם ביחד ?״ שאלתי ״שנה בערך .״ הוא אמר , ״זו האקסית המדוברת ?״ שאלתי , הוא הניד בראשו לשלילה , ״הייתה עוד אחת לפניה , היינו בזוגיות הרבה יותר ארוכה , ואני לא יודע איך להסביר את זה , אבל כולם חשבו שזו זוגיות שתלך לחתונה . אחר כך נפרדנו , זו הייתה פרידה מגעילה , מאז נשבעתי לא לתת לעצמי להתאהב , ולא להכנס לחרא הזה שנקרא מערכות יחסים שוב .״ הוא אמר ,
מבטי מיד צנח , מחשבותיי חזרו לאותן מחשבות שחשבתי עליהן כשרק הכרתי את אריק . ליום השני בו דיברנו על שפת המדרכה , שהוא אמר לי כמה שאהבה זה חרא , שלא צריך אותה , ושעדיף סקס מזדמן בכל לילה עם מישהי אחרת מאשר לתת לעצמך להפגע שוב .
מתי הוא יבין שזה לא נכון ?
׳נשבעתי לא לתת לעצמי להתאהב שוב .׳ מה אני אמורה לחשוב ? במיוחד לאחר ששמעתי את השיחה שלו עם ריצ׳רד
YOU ARE READING
TEN DAYS
Romanceהיא לגמרי לא ציפתה שכל זה יקרה לה בתוך עשרה ימים בלבד . היא ילדה טובה , משקיעה בלימודים , טיפה משוגעת אך זה מה שכולם אוהבים אצלה . היא מעט מופנמת ולא נותנת לכל אחד לדעת את קורות חייה הוא ההפך הגמור ממנה , מעריצות בכל עבר ומאות בנות שקמו לצידו בצדה ה...