קמתי לנשימות חמות על צווארי , פוקחת את עיניי לאט לאט בתקווה ואוכל להבין איפה אני . החדר עדיין היה חשוך , מה שגרם לי להבין שהבוקר עדיין לא הגיע , סובבתי את ראשי בכדי להסתכל על השעון של השידה , רואה שהשעה 04:23 לפנות בוקר , שעתיים וחצי ? זה כל מה שישנתי ?סובבתי את ראשי חזרה , מבחינה מיד בפניו הנינוחות של אריק . ידיו המשיכו לאחוז סביב גופי חזק חזק , כאילו פחד שאברח לו מבין הידיים , ראשי היה קבור בצווארו , וגם שישן יכולתי להריח את ריחו הכל כך טוב . החזה שלו עלה באיטיות , הרגשתי נשימותיו החמות על צווארי כיוון ועד לפני כמה דקות ראשו היה סבוך בצווארי בין שיערי , האחיזה בו רק התהדקה בי יותר ויותר במהלך הלילה , דבר שגרם לי לחייך למרות האירוע הקטן שהיה לפני שעלינו לישון
הרשיתי לעצמי לבחון את פניו היפות . ריסיו הארוכים נחים על עפעפיו , עיניו העצומות נראות כל כך שלוות מאיך שהן נראות כשהוא ער . כשהוא ער ניתן לראות את כל דאגותיו רק דרך מבט אחד בלבד בעיניו הכל כך יפות והמרגיעות , אך נראה שהן משדרות סערה בים בכל פעם מחדש שמביטים בהן . לראשונה מאז שפגשתי אותו הוא נראה כל כך נינוח , כל כך שליו , כל כך .. כל כך פגיע אולי ?
הזיפים שלו היו מסודרים באופן המושלם על פניו היפות ורק הוסיפו ליופי העוצר נשימה שלו , השפתיים הכל כך ורודות והנפוחות שבאותו הרגע כל כך רציתי לנשק , עצמות הלחיים הבולטות לעין , קו הלסת החד שהיה ניתן להבחין בו , מעט משיערו הארוך נפל על מצחו ונתן לכל המראה הנינוח שלו להראות טוב יותר . הוא יפה , הוא כל כך יפה , הוא כל כולו יפה , ועם זה אי אפשר להתווכח . קברתי את ראשי בצווארו בשנית וציירתי עיגולים על החזה שלו , מקווה שלאט לאט אני אעצום את עיניי ואחזור לישון עד שהבוקר יעלה .
לאחר שהבנתי שזה לא קורה , ניסיתי להשתחרר בעדינות ובזהירות מאחיזתו של אריק בכל גופי , הזזתי את ידו הראשונה מסביב לצווארי ולאחר מכן שיחררתי את ידו שהייתה כרוכה בחוזקה אך בו זמנית גם בעדינות סביב אגני . היה לי נעים האחיזה שלו בי , שהוא תפס בי וחיבק אותי כל כך חזק במהלך הלילה בכדי שאני לא אזוז ממנו , כאילו פחד שאזוז ממנו , וזה נשמע כל כך טיפשי כשאני חושבת על זה , כי זה אריק הרי , ולא באמת אכפת לו מהדברים האלה .
״מממ..״ קול זמזום חלש יצא מפיו כאשר הזזתי את ידו האוחזת סביב אגני , הוא זז מעט וניסיתי לשמור על שקט כמה שיותר כשקמתי מהמיטה , מבינה שלמרות שכל כך מתתי להוריד את השמלה , נשארתי איתה וחלקה כמעט נפלה לי כיוון והריצ׳רץ׳ נשאר פתוח מאז שאריק פתח לי אותו . והריצ׳רץ׳ הפתוח , זה מה שהתחיל את הכל , או שזו בעצם הייתה אני זו שהבעירה את זה , ואני מנסה להתחמק דרך דברים לא הגיוניים בכדי לא להודות שמשהו בו ובעולם שלו מושך אותי ואולי גורם לי לרצות להיות לידו , בקרבתו , בסביבתו .
גופו של אריק זז מעט והוא מלמל מפיו כמה דברים שלא הצלחתי להבין , התקדמתי מעט לצידו במיטה ״תחזור לישון ,״ לחשתי מלטפת בעדינות את שיערו בכדי שלא יקום ונושקת ללחי שלו בעדינות גם כן . הוא נראה כל כך שליו , לא רציתי להוציא אותו מהשלווה שעליה הוא נחת , הוא היה נראה כל כך יפהפה , ואחוז עמוק בשנתו המרגיעה . התקדמתי לכיוון המזוודה שלי , מוציאה מכנס קצרצר וחולצה גדולה , מסובבת את מבטי למיטה ורואה את אריק הרדום ולאחר מכן מחליקה את השמלה מגופי , לובשת את הפיג׳מה שלי במהירות ופותחת את דלת החדר , יוצאת ממנה וסוגרת את הדלת בשקט , מנסה לעשות דברים כמה שיותר בשקט בכדי לא להפריע לאריק בשנתו .
YOU ARE READING
TEN DAYS
Romanceהיא לגמרי לא ציפתה שכל זה יקרה לה בתוך עשרה ימים בלבד . היא ילדה טובה , משקיעה בלימודים , טיפה משוגעת אך זה מה שכולם אוהבים אצלה . היא מעט מופנמת ולא נותנת לכל אחד לדעת את קורות חייה הוא ההפך הגמור ממנה , מעריצות בכל עבר ומאות בנות שקמו לצידו בצדה ה...