״אריק תעזוב אותי ! פאק תעזוב אותי , מה לא פאקינג מובן במה שאני אומרת למען השם !״ צעקתי לעברו , הוא התקרב אליי יותר ״רומי תתני לי להסביר !״ הוא צעק ״זה לא מה שאת חושבת ! למה את חושבת שאני ארצה לפגוע בך ?״ הוא המשיך לצעוק״אולי בגלל שזה כל מה שאתה עושה אריק ! אני לא אחת הסטוצים שלך או האקסיות שלך שאתה יכול להתנהג אליהן איך שאתה רוצה ! פאק אני לא מאמינה שנפלתי לכל המילים היפות האלה שלך כמו מטומטמת !״ צעקתי מחזיקה את בגדיי בידיי ומתקדמת לכיוון היציאה מהחדר
״לאן לעזאזל את חושבת שאת הולכת ?״ הוא שאל בצעקה ״כמה שיותר רחוק ממך זה בטוח !״ צעקתי חזרה לעברו מעיפה אותו מהדלת , מודה לאלוהים שהוא לא נלחם בי וטורקת את הדלת אחריי .
אני לא מאמינה שהוא באמת עשה את זה , ואחרי כל מה שהוא אמר לי שעה לפני .
כזה אפס .
- כמה שעות לפני , באירוע -
״נכנס לבפנים ?״ שאלתי ״אחרייך .״ הוא אמר נעמד בחזרה וכורך את ידו סביבי .
״היה כל כך שקט בחוץ , שעכשיו כל הרעש הזה עושה לי כאב ראש .״ אמרתי לאריק בקול רם והוא רק צחק כתגובה ומשך אותי להיות איתו ביחד עם הבנים .
״את יפהפיה רומי .״ אלי ניגשה לעברי , ״תודה רבה גם את .״ אמרתי בחיוך .
כבר שעה עברה , הבנים הורידו המון שוטים ביחד עם שאר האנשים שכאן , וגם חלק מהבנות , אלה שרצו לפחות . האווירה כאן בשמיים , המוזיקה נותנת בראש וכולם כאן כל כך מאושרים , וגם אני .
אני במיוחד .
״אני כל כך שמח שאת כאן איתי רום , את לא מבינה אפילו עד כמה .״ אריק לחש לאוזניי , ״אני שמחה שאני כאן איתך רומיאו , אתה לא מבין עד כמה .״ אמרתי כורכת את ידיי סביב צווארו ומחברת את שפתינו יחדיו .
מגע שפתיו גרם לליבי לדפוק בחוזקה , צמרמורות עברו בכל עבר גופי , שיערותיי סמרו .
אני אוהבת את מה שהוא גורם לי להרגיש .
״השפתיים שלך הן הדבר הכי ממכר שקיים , יותר מסיגריות .״ הוא לחש לי בעודו מחבק אותי בחוזקה . הוא לא מבין אפילו מה הוא עושה לי , ומה הוא גורם לי להרגיש .
״אני הולכת לשירותים !״ צעקתי לאחר שניתקנו את החיבוק ״לבוא איתך ?״ הוא שאל בקול רם בכדי שאשמע . הנדתי בראשי לשלילה ודחפתי את עצמי בין כל ההמון בכדי להגיע לשירותים כמה שיותר מהר לפני שאגיע למצב שאני משתינה ברחבה .
״סוף כל סוף .״ מלמלתי לעצמי שנכנסתי אל תוך השירותים , הסתכלתי על עצמי במראה מעט . האיפור לא זז , השיער נשאר מושלם בדיוק כמו שרליז עשתה אותו , השמלה יושבת מדהים . אני באמת מרגישה יפה היום .
אני מרגישה שהיום הוא בין הימים הטובים בחיי , ואריק גרם לכך .
שום דבר לא יכול להרוס את זה .
YOU ARE READING
TEN DAYS
Romansהיא לגמרי לא ציפתה שכל זה יקרה לה בתוך עשרה ימים בלבד . היא ילדה טובה , משקיעה בלימודים , טיפה משוגעת אך זה מה שכולם אוהבים אצלה . היא מעט מופנמת ולא נותנת לכל אחד לדעת את קורות חייה הוא ההפך הגמור ממנה , מעריצות בכל עבר ומאות בנות שקמו לצידו בצדה ה...