השעה שבע בבוקר , השעון המעורר צלצל וידעתי שבקרוב צריך לצאת שוב לראיונות , מפגשים , כאוס .״מעולם לא חשבתי שאני אהיה כל כך מאושר לראות מישהי שוכבת לצידי במיטה בבוקר .״ אריק אמר בעודו פוקח את עיניו ומתמתח .
חייכתי והתמתחתי במיטה , ״בוקר טוב אמור .״ הוא אמר נושק לשפתיי במהירות וקם מהמיטה .
״מה התכנון להיום ?״ שאלתי לאחר שסיימתי לצחצח את שיניי והתיישבתי ליד אריק במיטה . הוא הצמיד את גופי לגופו במהירות והעביר את ידיו בשיערי , זה כל כך נעים שיש לי צמרמורות .
״אריק ?״ שאלתי לאחר כמה שניות , ״מממ״ הוא מלמל ״מה התכנון להיום ?״ שאלתי , ״ראיונות , ראיונות , מפגש מעריצים , ועוד ראיונות .״ הוא אמר ונשק לראשי .
״מתי צריך להיות מוכנים ?״ שאלתי ״בשמונה צריך להיות בחדר אוכל .״ הוא השיב והניח את הטלפון שלו בחזרה על השידה .
״אריק !״ צעקתי כשהוא הפך אותנו במהירות , התחלתי לצחוק ״נתחיל להתארגן עוד רבע שעה .״ הוא אמר ונשק לשפתיי .
-
״את לא רצינית .״ שילה אמרה כשסיפרתי לה על מה שאני חושבת לעשות , הנהנתי בחיוך , ״באמת ?״ היא שאלה כולה מחויכת ומאושרת . ״כן .״ השבתי בחיוך
שילה גילתה על כל עניין החוזה כבר בארוחה , כשירדנו לארוחת הבוקר סיפרתי לה הכל , ובין לבין סיפרתי לה על כל ההתפתחויות שהיו עד כה ביני לבין אריק .
״את חושבת שאת באמת מוכנה לזה ?״ היא שאלה , ״אנחנו מכירים חודש וחצי , אני יודעת שזה מהר . אבל הוא מכיר אותי יותר מכל בן אדם אחר ואני אותו . השיחות שאנחנו מדברים יכולות להמשך שעות , והוא ? הוא באמת הבן אדם היחידי שאני סומכת עליו שלא יפגע בי .״ אמרתי ״אויש קטנטונת !״ היא אמרה בהתלהבות וחיבקה אותי
״שקט מתלהבת .״ אמרתי בצחקוק , ״מה כל ההתלהבות ?״ אריק שאל כשהתיישב לידי , ״סתם . לא משהו חשוב .״ אמרתי במהירות נושקת ללחי שלו .
״בוקר טוב .״ ריצ׳רד אמר נושק ללחיי ומתיישב מולי , ועשו אחריו שאר הבנים .
״ראיון ראשון מתחיל עוד שעתיים בנים , בבקשה תהיו בלובי בזמן אחרי שאתם כבר מאורגנים .״ אלי אמרה , הבנים הנהנו וכך החלו כל מיני שיחות חולין למינהן בין כולם בעודינו אוכלים ארוחת בוקר .
-
״אריק אתה השקת זוגיות חדשה לפני כמעט חודשיים , איך זה מרגיש ?״ שאל המראיין , זה הראיון הראשון מתוך שניים , היום אין הרבה ראיונות כמו אתמול .
״מדהים למען האמת . המעריצים הם האנשים הקרובים אלינו ביותר , ולא לספר להם על דברים שכאלה מרגיש כמו בגידה . אחרי זמן מסוים של חשיבה בין שנינו החלטנו להוציא את זה , וזה מרגיש נהדר .״ אריק אמר בחיוך , מסתכל לעברי בעודי מחייכת אליו .
YOU ARE READING
TEN DAYS
Romanceהיא לגמרי לא ציפתה שכל זה יקרה לה בתוך עשרה ימים בלבד . היא ילדה טובה , משקיעה בלימודים , טיפה משוגעת אך זה מה שכולם אוהבים אצלה . היא מעט מופנמת ולא נותנת לכל אחד לדעת את קורות חייה הוא ההפך הגמור ממנה , מעריצות בכל עבר ומאות בנות שקמו לצידו בצדה ה...