היא פשוט קמה והלכההשאירה אותי לבד בחדר על המיטה , מבולבל יותר מתמיד
מה עשיתי ? הייתי לא בסדר ? כפיתי עליה משהו ? הגזמתי ? זה היה מוקדם מדי ? פגעתי בה ?
כל כך הרבה דברים עוברים לי בראש כרגע , אני לא יודע מה לעשות .
לעזאזל לפגוע בה זה הדבר האחרון שאני רוצה
אני מפחד מהמחשבה שפגעתי בה בדרך לא דרך
כשהיא הורידה את החולצה הספקתי לראות חבורות קטנות , הפחד שהיא מקשה על עצמה כל כך הרבה בגללן מחלחל לי בעצמות .
היא יפה וטהורה - שום דבר לא ישנה את זה .
יצאתי במהירות מהחדר , נכנס לחדר שלה ולא מוצא אותה בו . ירדתי למטה , רואה אותה יוצאת מהמטבח ומתקדמת לכיוון הדלת .
״לא , את לא תלכי עכשיו .״ אמרתי , מחזיק בידה ומונע ממנה ללכת .
היא מסובבת את ראשה אליי ואני רואה דמעות יורדות מעיניה , אף אחד לא יודע כמה שזה כואב .
״תדברי איתי , אל תלכי לי שוב .״ אמרתי , הרגשתי שהתחננתי שתדבר איתי .
״אני ..״ היא נעצרה , בולעת את רוקה ונושמת עמוק . ״אני לא יכולה אריק ,״ היא אמרה ״אני לא מסוגלת .״ היא הוסיפה .
עיניה נוצצות מדמעות והלב שלי לא עומד בהן .
״אני עשיתי משהו לא בסדר ? זה היה מוקדם מדי ? פגעתי בך ? עברתי את הגבול ?״ שאלתי כל כך הרבה דברים במהירות , לא רציתי להיות שוב הסיבה לדמעות שלה .
הן שורפות לי את החזה .
״רק תדברי איתי , אל תלכי . אנחנו נשב ונדבר על זה .״ אמרתי ״לעזאזל עד שקיבלתי אותך שוב , אני לא מתכוון לתת לך ללכת .״ הוספתי , מלטף את צידי פניה .
״זה לא אתה ..״ היא אמרה באנחה , ״אז מה זה ? תדברי איתי , אל תברחי ממני .״ אמרתי , מלטף את ידה ולאחר מכן מניח את ידי הימנית על פניה ומנגב את הדמעות שיורדות .
כואב לי
הובלתי אותה לספה , מושיב אותה עליה ולאחר מכן הולך למטבח וחוזר עם כוס מים .
״מה יש רומיק ?״ שאלתי , היא לגמה את כוס המים ושתקה לכמה שניות לפני שפתחה את פיה , ״זה לא אתה אריק ,״ היא אמרה ״זו אני , אני הדפוקה . אתה לא עשית שום דבר .״ היא הוסיפה
אלוהים לא
״לעזאזל לא , את לא דפוקה רומי . אני רק רוצה שתדברי איתי .״ אמרתי ״עכשיו תעני לי בכנות ,״ התחלתי ״עשיתי משהו לא במקום ? פגעתי בך ? עברתי את הגבול ?״ שאלתי
YOU ARE READING
TEN DAYS
Romantizmהיא לגמרי לא ציפתה שכל זה יקרה לה בתוך עשרה ימים בלבד . היא ילדה טובה , משקיעה בלימודים , טיפה משוגעת אך זה מה שכולם אוהבים אצלה . היא מעט מופנמת ולא נותנת לכל אחד לדעת את קורות חייה הוא ההפך הגמור ממנה , מעריצות בכל עבר ומאות בנות שקמו לצידו בצדה ה...